Beantwoord

MijnKPN werkt niet

  • 16 April 2019
  • 3 reacties
  • 1716 keer bekeken

Mijn kpn doet het niet. Niet via de site en niet via de app. Ik kan wel inloggen en als ik dan bij overzicht of mijn product kijk dan lijkt het alsof hij blijft laden. Eerst deed de app het wel altijd maar sinds ik een nieuw abbonement heb niet meer. Ik gebruikte de app altijd om te kijken hoeveel data ik nog heb en data te delen alleen dit kan ik nu dus niet meer.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 April 2019, 15:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Sannelin, welkom! Wat vreemd, dit! Wil jij via de browser eens je product ontkoppelen en opnieuw koppelen? Je kunt evt. ook proberen een nieuw KPN ID aan te maken, maar als het niet hoeft, zou dat natuurlijk mooi zijn.

Wil je ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en 06-nummer? Dat is alleen voor jou en KPN inzichtelijk. Laat me even weten wanneer je dat gedaan hebt, dan kijk ik hoe het aan onze kant ervoor staat.
Ik heb hem online ontkoppelt en opnieuw gekoppelt en nou doet hij het weer! Bedankt! (Wist niet dat dat kon hehe sorry)
Reputatie 7
Badge +30
Haha geen probleem! Goed dat het opgelost is en bedankt dat je het even liet weten!