Beantwoord

MijnKPN werkt niet

  • 17 June 2019
  • 2 reacties
  • 127 keer bekeken

Dag Marcia of collega,

Ik heb hetzelfde probleem.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 June 2019, 09:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Albringa, welkom! Heel vervelend als je niet in MijnKPN kunt. Jij krijgt ook de melding MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel? En je hebt ook verschillende browsers geprobeerd? Log je in met hetzelfde e-mailadres als waar je hier op het forum mee inlogt?

Zou je naast het beantwoorden van deze vragen ook je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je inmiddels in kunnen loggen? Mocht je nog ergens tegenaan lopen, hoor ik het graag van je!