Beantwoord

MijnKPN zakelijk koppelen lukt niet

  • 19 November 2019
  • 5 reacties
  • 154 keer bekeken

Wij hebben een factuur ontvangen van KPN, maar er staat geen telefoonnummer van ons op dat doorberekend wordt. Dat wil ik graag via Mijn KPN zakelijk opvragen/opzoeken, maar ik krijg de aansluiting niet gekoppeld omdat ik een 10-cijferig klantnummer moet invullen. Ik heb echter een zescijferig klantnummer

Op de factuur staat ook geen telefoonnummer vermeld waar ik met deze vraag naar toebellen kan.

 

icon

Beste antwoord door huistijger 19 November 2019, 14:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo@gjklok 
je zit hier op het consumenten forum
Hier hebben ze geen inzicht in de zakelijke kant.

Klik hier om je vraag op het zakelijk forum te stellen.

Dat is vreemd, als ik inlog op kpn zakelijk, kom ik op een consumentenforum terecht. Bovendien zie ik in het webadres staan dat het wel kpn zakelijk is:

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/mijn-kpn-zakelijk-484142#post859862

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Die link die ik je stuurde is toch echt het zakelijk forum hoor
de link die jij stuurt is het consumentenforum

Deze moet je hebben:

Klik hier

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Of deze om direct je vraag te stellen :klik hier

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @gjklok, welkom! Ben je er inmiddels uitgekomen via de zakelijke collega's? Volgens mij ben je daar inderdaad op je plek. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?