Beantwoord

Mobiel abonnement ontkoppelen in KPN ID

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
hallo kpn,

ik wil een 06 nummer ontkoppelen uit mijn alles in een pakket, hoe doe ik dat?

m.v.g.
tgh

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 15 augustus 2018, 13:19

Goedemiddag @tgh. Welkom op het forum! Als je het mobiele abonnement wil ontkoppelen in KPN ID zal je als eerste moeten inloggen. In het startscherm zie je onder je producten de melding ''producten ontkoppelen'' staan.

Als je daarop klikt krijg je vervolgens de mogelijkheid om het product te selecteren dat je wilt ontkoppelen.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Goedemiddag @tgh. Welkom op het forum! Als je het mobiele abonnement wil ontkoppelen in KPN ID zal je als eerste moeten inloggen. In het startscherm zie je onder je producten de melding ''producten ontkoppelen'' staan.

Als je daarop klikt krijg je vervolgens de mogelijkheid om het product te selecteren dat je wilt ontkoppelen.

hallo,

ja daar was ik al achter maar, dat heb ik er alleen niet tussen staan.
of is het dat ik gekoppeld ben aan het kpn id van een ander?

groeten
ik wil wel graag van het 06 nummer af in het rechter kolommetje.
Reputatie 7
Badge +12
Ah oké, duidelijk Op deze pagina krijg je een overzicht te zien van de producten die zijn aangemeld voor KPN Compleet. Dit kan helaas niet verwijderd worden, want dat zou betekenen dat je geen KPN Compleet voordelen meer krijgt. 😉
ah oke,
wat nou als ik een 2e nummer toevoeg aan het pakket? is dan de mogelijkheid er om het 1e nummer dan wel te ontkoppelen?

groeten.
Reputatie 7
Badge +12
Als je een 2e mobiele abonnement afsluit bij KPN en aanmeld voor KPN compleet zal het worden toegevoegd aan het KPN Compleet overzicht. Deze pagina geeft aan welke producten zijn aangemeld voor KPN Compleet en welke korting deze abonnementen ontvangen.

Reageer