Beantwoord

Mobiel abonnement zonder naam in MijnKPN app

  • 25 May 2022
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb al een tijd lang een mobiel abonnement in mijn app staan zonder nummer of naam. Buitengewoon onhandig (al weet ik wel welk abonnement het is). Vandaag dus maar eens contact gehad met de klantenservice: verwijdert u de app, en installeert u deze opnieuw (de mobiele variant van: heeft u al opnieuw opgestart), maar ook na opnieuw installeren was het probleem niet opgelost.

Dus zelf maar wat onderzoek doen. Wat blijkt? Na het inloggen vraagt de app om toegang tot de contacten. Geef je deze, dan gaat de app in je telefoon contacten op zoek naar de mobiele nummers. Maar… op de iPhone is er standaard een ‘mijn kaart’/’my card’ bovenaan de contactenlijst met het simkaartnummer. Standaard staat daar (bonuspunten als je deze zag aankomen) geen naam bij. Gevolg: een abonnement in de app zonder naam of nummer.

Het zou handig zijn, als je de app toegang geeft tot je adresboek, en het vindt een contact zonder naam, om dan gewoon het telefoonnummer te laten staan (dat gebeurt namelijk wel goed als het nummer helemaal niet in je telefoonboek staat).

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 28 May 2022, 13:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Agartha . Om eerlijk te zijn wist ik niet dat het op deze manier werkte.

Wat zie je eigenlijk als je inlogt op een laptop of pc?  https://inloggen.kpn.com/

 

@Erwin_ Op de desktop zie je gewoon het 06-nummer, want de web app heeft geen koppeling met je adresboek. Dat is alleen in de app.

Ik zal dit eens aankaarten bij de developers van de app.