Vraag

Mobiel koppelen aan MIJNKPN

• 18 juni 2018
  • 2 reacties
  • 244 keer bekeken

Ik kan mijn mobiel niet koppelen aan MIJNKPN, zodra ik mijn klantnummer verstuur krijg ik deze melding: De door u ingevoerde gegevens zijn niet herkend als mobiel product van KPN voor consumenten. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het Forum baruchgeuze! Excuses voor de late reactie! Wat jammer dat je deze melding krijgt! Ik kijk graag met je mee. Kan het eventueel gaan om een zakelijk abonnement? Want deze kun je niet koppelen aan een particuliere mijn KPN. Is dat niet het geval, zou je mij een privébericht je gegevens willen sturen?

Welkom op het Forum baruchgeuze! Excuses voor de late reactie! Wat jammer dat je deze melding krijgt! Ik kijk graag met je mee. Kan het eventueel gaan om een zakelijk abonnement? Want deze kun je niet koppelen aan een particuliere mijn KPN. Is dat niet het geval, zou je mij een privébericht je gegevens willen sturen?

Oeps, sorry ik had u net al een privé bericht gestuurd maar nu lees ik dit pas. Het gaat inderdaad om een zakelijk abonnement.

Reageer