Beantwoord

Mobiele abonnement kan niet gekoppeld worden aan MijnKPN

  • 11 January 2023
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb 2 maanden geleden een nieuw abbonoment afgesloten bij kpn en dat is al actief kan alleen mijn nummer niet toevoegen in de app ook niet in de webbrowser iemand enig iedee?

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 16 January 2023, 21:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Mvdp30! Nee, op basis van wat je nu aangeeft heb ik nog geen idee…

Je kunt hier de stappen vinden om een mobiel abonnement te koppelen aan de MijnKPN app: bij welke stap loop je precies vast en welke melding krijg je dan precies?

Bij de stap dat je je nummer moet invoeren dat heb ik gedaan alleen dan zegt hij, ik citeer:

"We herkennen dit nummer niet. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je je nummer pas koppelen vanaf de overstapdatum."

 

Alleen mijn abonnement is al een maand actief en de stappen voor nummerbehoud heb ik toen ook uitgevoerd.

Reputatie 7
Badge +16

En deze melding krijg je in de MijnKPN app en via MijnKPN web?

Wil je jouw klantgegevens noteren in jouw forum profiel? Graag het klantnummer, 06 nummer, postcode en huisnummer en, als je voor MijnKPN een ander e-mailadres gebruikt, het e-mailadres.

Geef je hier een seintje als je deze gegevens ingevuld hebt? Alvast bedankt!