Beantwoord

Mogelijkheid alle producten op 1 MijnKPN te hebben

  • 24 December 2021
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Mijn man en ik hebben een Kpn thuis abonnement pluspakket met beiden onze eigen mobiele nummers gekoppeld. Een kpn ID is aangemaakt met email adres van mijn man.  Ik had een mijnkpn aangemaakt zodat ik kan zien wat ik aan telefoonkosten verbruik. Mijn man eveneens. Nu wilde ik Kpnitv app installeren en kon dat op mijn oude iPad met mijnkpn gegevens doen, dacht ik. Dat lukt niet op mijn nieuwe iPad. Ik heb van alles geprobeerd, ook nieuwe wachtwoorden aangevraagd, maar telkens wordt gezegd dat de e-mailadressen niet bekend zijn. Toen heb ik uiteindelijk met het KpnID van mijn man ingelogd en toen was ik erin. Ik wil mijn eigen zaken regelen. Ook op mijn telefoon kan ik niet meer inloggen om mijn verbruik te zien. Ik begrijp er helemaal niets meer van. Vroeger was er 1 algemeen inlog en wachtwoord waaraan alle andere wachtwoorden gekoppeld waren. Kan ik ook niet meer bij.

wat we willen is dus: thuisabonnement MET eigen accounts voor mijnkpn en hoe koppelen we dat?

moeten we ook 2 KpnID’s aanmaken?

we hebben ook eigen e-mail adressen en een gezamenlijk e-mailadres. 
we willen alles kunnen bekijken in een overzicht.

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Nick83 24 December 2021, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het thuis abonnement kan je maar aan 1 MijnKPN account (KPN id) koppelen. Dat account moet je ook gebruiken om gebruik te maken van iTV.

Je kan ook inloggen op iTV met het abonnement nummer en pincode. Dacht ik, maar weet niet zeker of dat nu nog zo is.

Edit: Ja nog steeds.

Op de webversie althans.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Treesberk, het klopt als een bus wat @Nick83 aangeeft, je kunt een abonnement maar aan 1 KPN ID koppelen. Jullie zouden dus beide met jullie eigen mailadres een KPN ID aan kunnen maken voor jullie eigen mobiele nummer, maar het thuis abonnement kan slechts aan 1 van beide worden gekoppeld.

Het inloggen via je abonnementsnummer en pincode is een goede oplossing om niet te maken te hebben met het mailadres van je man, als het abonnement voor thuis daar aan gekoppeld is :slight_smile:

Ik wil geen berichten meer ontvangen maar weet niet hoe ik het Topic moet verwijderen.

Kan iemand dit voor mij doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Treesberk, we verwijderen nooit topics, maar kunnen wél je forumaccount verwijderen zodat jouw account geanonimiseerd wordt. Zal ik dat maar voor je doen? :slight_smile:

Hi Maja, heel graag!   ik hoop dat ik dan ook geen mail meer krijg.

bij voorbaat dank

Reputatie 7
Badge +20

Prima, dan ga ik dat morgen doen, zodat je nog even de kans hebt om dit te lezen @Treesberk :slight_smile: