Beantwoord

MijnKPN laat niets zien

  • 18 February 2020
  • 7 reacties
  • 105 keer bekeken

Warum kann ich bei MyKPN unter Abonnementdetails nichts sehen ? 

Gesamtkosten , Abonnemententyp , Vertragsenddatum .

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 February 2020, 19:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Waarom zie ik niets onder Abonnementsgegevens op MyKPN?
Totale kosten, type abonnement, einddatum contract.

Reputatie 7
Badge +22

Hallo @Wolle

Wie melden Sie sich an? Über die My KPN App? Oder über die Website: www.kpn.com?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wolle 

Er lijkt een storing te zijn, meer klachten zie hier: [MijnKPN] Thuis: adres niet geladen

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wolle ,

Eine Übersicht Ihrer Abonnements und des Preises dieser Abonnements finden Sie in der Übersicht der letzten Rechnungen. (overzicht laatste facturen.) 
Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Wolle ,

Wie ist die Situation jetzt? Haben Sie Ihre Abonnementdaten bereits auf Mein KPN gefunden?

(In der Übersicht der letzten Rechnungen. (overzicht laatste facturen.))

Reputatie 7
Badge +22

Die Störung sollte nun behoben sein.


De storing zou nu opgelost moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Welkom terug, Wolle! Er was inderdaad een storing met de MijnKPN. Deze is inmiddels verholpen en alles zou het weer moeten doen :)