Beantwoord

Na inloggen blijft app/internetpagina "hangen"

  • 21 February 2019
  • 8 reacties
  • 1045 keer bekeken

Via de mijn KPN app na inloggen blijft het scherm "hangen". Het lijkt alsof de app blijft laden om mijn gegevens naar voren te krijgen. Via chat gevraagd. Ik kreeg het advies om het via internet te proberen (chrome). Ook dit werkt niet.
Net weer gechat en zij konden geen antwoord geven over hoe dit opgelost kan worden. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit opgelost krijg. Ik kan nu niet inzien wat de facturen zijn (uiteraard wel via de mail die ik nog maandelijks ontvang) en hoeveel internet ik nog beschikbaar heb.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 February 2019, 17:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Natalie! Als je dit zowel in de app als via de webversie van de MijnKPN krijgt, dan lijkt me wel dat er iets meer aan de hand is. Wil je het forumprofiel invullen, en hier laten weten als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik het een en ander na. Log je ook met dit KPN ID in op het forum? Zo niet, wil je dan onder 'Persoonlijke opmerking' het KPN ID mailadres plaatsen.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Natalie! Is het probleem verholpen? Zo niet, reageer alsnog 🙂
Dag Erik,
Ik heb het ingevuld maar ik zie geen meerwaarde van het invullen van dit formulier. Hier wordt het probleem niet mee opgelost lijkt mij? Deze gegevens zijn overigens allemaal al bekend bij KPN.

Probleem is nog niet verholpen.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor het invullen, Natalie. Natuurlijk zijn deze gegevens bij ons bekend. Maar, jouw forum inlog is daar niet rechtstreeks aan gekoppeld. Vandaar dat we je expliciet vragen om die gegevens in te vullen zodat we in de overige systemen je abonnementsgegevens erbij kunnen pakken. Dat heb ik nu gedaan en ik zie dat het abonnement onder dat klantnummer per 23 januari is beëindigd. Daarom doet de app het ook niet meer.
Dag Erik
Bedankt voor je bericht. Ah oké. Best omslachtig...
Ik heb inderdaad het abonnement op mijn naam laten zetten. Dit bleek nodig te zijn daar ik nog post ontving op R.D. achternaam ipv NE achternaam. Er is verder niks veranderd. Hoe kan ik nu weer de app/via internet het inzichtelijk krijgen?
Reputatie 7
Badge +30
Ah! Dat verklaart een hoop 🙂 Je klantnummer is nu anders, vandaar dat ik het niet direct zag. Ik heb in je profiel het oude klantnummer vervangen door de nieuwe. Dan heb je die zelf ook even duidelijk.

Wat je het beste kunt doen is inloggen op je KPN ID, daar het mobiele product ontkoppelen, en dan opnieuw koppelen. Op die manier pakt hij achter de schermen het juiste abonnement en nieuwe klantnummer erbij en kun je alles weer inzien.
Bedankt het is gelukt!!
Reputatie 7
Badge +30
Super, goed om te horen. Dank dat je het nog even hebt laten weten 🙂