Beantwoord

Na overgang XS4ALL naar KPN ben ik mijn Spotify Premium kwijt en een KPN ID aanmaken lukt niet

  • 23 May 2022
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Koppelen abonnement lukt ook bij mij niet na ongewenste overstap xs4all. Jarenlang nooit problemen gehad. Ik ben mijn Spotify premium kwijt, ben al dagen bezeig, xs4all stuurt mij naar spotify, die stuurt mij naar kpn, daar moet ik een kpn id maken, maar herkent mijn abonnement niet.

Ik word behoorlijk kwaad van deze rotzooi

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 27 May 2022, 17:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ai @priboy, dit klinkt allemaal niet zo handig ☹️

Is er in tussentijd schot in de zaak gekomen of heb je nog steeds geen werkende KPN ID en Spotify premium? 

Als je graag wil dat ik even met je meekijk, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

ik geef graag een seintje maar ook dit functioneert niet

er is drie weken lang niets opgelost. welke gegevens moet ik in mijn profiel invullen ?
ik ben niet helderziende

 

Reputatie 7
Badge +20

Je naam- en adresgegevens graag @priboy6b, zodat ik je abonnement er bij kan pakken 🙂