Beantwoord

Naam nog steeds verkeerd

Zowel schriftelijk als telefonisch al jaren getracht mijn naam weer terug naar mijn meisjesnaam te krijgen. Nu is dit in mijn ID prima gelukt maar de naam bij mijn mobiel abonnement is nog steeds VD Heuvel ipv Weissenbach. En niet door mij te wijzigen. Strontvervelend dat ik niet gewoon een email met twee printscreens kan sturen maar er een topic van maken omdat ik anders 8 minuten op een chat medewerker kan wachten, kom op zeg!
icon

Beste antwoord door Joran 5 juli 2018, 15:28

Welkom HoefsmidNaomi, het spijt me dat dit zo moeilijk wordt gemaakt. Ik help je hier graag mee. Kun je jouw adresgegevens/mobiele klantnummer aanvullen in je profiel en een seintje geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik hier verder naar.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom HoefsmidNaomi, het spijt me dat dit zo moeilijk wordt gemaakt. Ik help je hier graag mee. Kun je jouw adresgegevens/mobiele klantnummer aanvullen in je profiel en een seintje geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik hier verder naar.
Reputatie 7
Badge +27
Dank! Het Alles-in-1 abonnement stond inderdaad al goed. Ik heb dit bij het mobiele abonnement ook aangepast. Vanaf de eerstvolgende factuur (of andere communicatie) is de tenaamstelling weer goed. Als ik nog iets anders voor je kan betekenen, laat het weten!
Oké Joran, gedaan. Hoop dat het nu lukt.

Reageer