Beantwoord

Naamgeving download facturen allemaal zelfde "download.pdf" onhandig en onnodig

  • 17 January 2021
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

LS,

 

De titel geeft het al aan, als je bijvoorbeeld per kwartaal of jaar je telefoonrekeningen inboekt, wil je er 3 of 12 downloaden en afdrukken. Normaal doe je dat batchgewijs. en krijg je 12 downloads die je daarna selecteert en tegelijk laatafdrukken vanuit de download directory.

Dit is bij KPN niet mogelijk daar alle gedownloade files de naam download.pdf (Google Chrome) of nog erger .pdf (Firefox) dus alleen de extensie. Dat kan wel veel beter door in de filenaam de maand of de factuurdatum te verwerken, desnoods met KPNfac ervoor ; KPN18122020.pdf of KPNdec20.pdf.

Volgende keer maar niet een door stagiair laten maken. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 17 January 2021, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Nexus.rm , als je de factuur downloadt als bijlage in de gestuurde mail met aankondiging factuur heeft deze factuur keurig een naam en nummer.

Alleen als je de factuur vanuit MijnKPN downloadt krijg je inderdaad het beeld zoals jij schetst, slordig, inderdaad.

 

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad @JanD , gewoon de facturen gebruiken die je over de mail toegestuurd krijgt.

Dank je JanD.  Ik heb de mails uitgezet. Maar als je 1 tegelijk opvraagt is het niet zo erg.

Ik vraag bij KPN en andere providers per kwartaal op en selecteer dan 3 facturen tegelijk

die komen dan in de download directory,  waar ik ze ook weer allemaal selecteer en op de print knop druk.

Alleen bij KPN zien ze er  zo uit download.jpg download.jpg(1) download.jpg(2) 

Ja natuurlijk niet zo heel erg, maar bi j andere aanbieders is het veel klantvriendelijker door de juiste naamgeving. Als er dan wat misgaat met het printen kun je het tenminste makkelijk terugvinden welk bestand je nodig hebt.  Bedankt voor je reactie ! :thumbsup:

Hallo Nick 83. Het betreft hier het downloaden van een aantal facturen.

Zie nogmaals de beschrijving. En speciaal bedoeld voor de tip aan KPN “Geen stagiairs zonder supervisie websites laten onderhouden/bouwen". Goedkoop maar slordig. Bedankt voor je reactie ! :thumbsup:

Waarom is het niet mogelijk om de gevoerde uitgaande gesprekken met datum, nummer, tijden en de kosten als c.v.s. te downloaden? Dit zou een boel werk besparen in mijn administratie. Nu moet ik al deze gegevens zelf in mijn spreadsheet (Excel) handmatig invoeren. Het moet toch niet zo moeilijk zijn voor KPN om dit te verwezenlijken. Ben ik de enige die hier aan denkt? Het lijkt mij toch voor de hand liggen om deze downloadmogelijkheid binnen de kortst mogelijk tijd in te voeren! Ik heb in het verleden wel eens eerder deze mogelijkheid ter sprake gebracht. Jammer genoeg nooit een reactie gekregen.