groetjes wendy
Beste antwoord door Daan__
Goedemiddag wendegie,
Ik heb even gekeken naar je situatie en je Spotify blijft gratis tot 18-03-2013. Ik raad je dan ook aan deze op te zeggen voor die datum. Dit kan via onze standaard klantenservice. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd. Helaas heb ik geen methode om deze gemakkelijker toegankelijk te maken. Er wordt wel hard gewerkt aan een oplossing voor de problemen met mijnKPN.
Kijkend naar de afgelopen twee maanden (januari en februari) dan lijk je voldoende te hebben aan 250 minuten en 250 MB. Kijken we naar de maand daarvoor (december) dan heb je echter een stapje hoger nodig van beiden (600 minuten en 1000 MB). Het kan echter zo zijn dat je in december, vanwege de feestdagen, meer hebt gebeld. Ik raad je aan om in ieder geval te kijken naar een wijziging, gezien je nu onbeperkt bellen hebt. Ik laat dit echter geheel aan jou over. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd.