Beantwoord

niet kunnen inloggen op mijn kpn t.a.v Daan

ik heb deze klacht ook op klachten.nl staan en moest vragen naar Daan. ik zou graag advies willen over mijn  mb bundel verlagen en willen weten of spotify al betaald wordt vanaf deze maand, want dan moet ie eraf! ik kan al bijna 2 maand niet inloggen op mijn kpn om dit zelf te doen. graag zou ik ook mijn telefoonrekeningen willen inzien voordat ze van mijn rekening worden getrokken.

groetjes wendy

icon

Beste antwoord door Daan__ 13 maart 2013, 14:08

Goedemiddag wendegie,

Ik heb even gekeken naar je situatie en je Spotify blijft gratis tot 18-03-2013. Ik raad je dan ook aan deze op te zeggen voor die datum. Dit kan via onze standaard klantenservice. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd. Helaas heb ik geen methode om deze gemakkelijker toegankelijk te maken. Er wordt wel hard gewerkt aan een oplossing voor de problemen met mijnKPN.

Kijkend naar de afgelopen twee maanden (januari en februari) dan lijk je voldoende te hebben aan 250 minuten en 250 MB. Kijken we naar de maand daarvoor (december) dan heb je echter een stapje hoger nodig van beiden (600 minuten en 1000 MB). Het kan echter zo zijn dat je in december, vanwege de feestdagen, meer hebt gebeld. Ik raad je aan om in ieder geval te kijken naar een wijziging, gezien je nu onbeperkt bellen hebt. Ik laat dit echter geheel aan jou over. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Goedemiddag wendegie,

Ik heb even gekeken naar je situatie en je Spotify blijft gratis tot 18-03-2013. Ik raad je dan ook aan deze op te zeggen voor die datum. Dit kan via onze standaard klantenservice. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd. Helaas heb ik geen methode om deze gemakkelijker toegankelijk te maken. Er wordt wel hard gewerkt aan een oplossing voor de problemen met mijnKPN.

Kijkend naar de afgelopen twee maanden (januari en februari) dan lijk je voldoende te hebben aan 250 minuten en 250 MB. Kijken we naar de maand daarvoor (december) dan heb je echter een stapje hoger nodig van beiden (600 minuten en 1000 MB). Het kan echter zo zijn dat je in december, vanwege de feestdagen, meer hebt gebeld. Ik raad je aan om in ieder geval te kijken naar een wijziging, gezien je nu onbeperkt bellen hebt. Ik laat dit echter geheel aan jou over. De facturen van de afgelopen 2 maanden heb ik je per mail toegestuurd.

ja klopt ik heb wifi gekregen sinds kort, scheelt een hoop mb per maand denk ik. dus dat mag wel naar 250 mb en mijn bellen de tussenweg tussen onberperkt en 250 ergens. mijn spotify ben ik al te laat mee lijkt het wel dan toch? die betaal ik de volgende factuur nog zeker? zou jij deze wijzigingen kunnen doorvoeren of moet ik toch weer met die klantenservice aan de lijn?

kijk net naar mijn rekeningen ik wijzig mijn bundels nog niet, tot sept heb ik nog kortingen overal op, alleen die spotify moet er dus af. ik zal daar wel achteraan moeten bellen, hoop dat ik zoveel geduld heb en dat ik niet weer ophang pfff!

Reputatie 4
Badge +3
Beste wendegie,

In het aanpassen van de bundel sta je geheel vrij. Dit kan op elk moment. Ik zou zeggen hou het goed in de gaten en pas deze pas aan als het 100% duidelijk is dat dat voor jou past. Is het opheffen van de bundel gelukt of zal ik dit alsnog voor je doen? Laat het me gerust weten.

Reageer