Nieuw abonnement koppelen met telefoonnummer in MijnKPN

• 28 oktober 2015
  • 7 reacties
  • 1356 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag een nieuw abonnement van KPN, alleen het koppelen van mijn mobiele nummer lukt niet. Hij zegt dan het volgende:

Uw nummer wordt niet herkend als een mobiel (internet) abonnement van KPN voor consumenten en kan niet gekoppeld worden. Neem contact op met onze gratis klantenservice op 0800 0105.

Dus ik doe denk ik iets fout maar ik zou niet weten wat. Wie kan mij helpen?

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Waarschijnlijk wordt dit nog verwerkt ofzo. Ik zou in ieder geval morgen erven weer proberen

Robin
Reputatie 5
Badge +11
Beste sn0x0r,

Aangezien je nog maar net een nieuw abonnement hebt, kan het inderdaad kloppen wat Robin zegt. Mogelijk wordt het telefoonnummer nog niet herkend doordat het abonnement nog niet volledig verwerkt is. Indien het gisteren of vandaag nog niet is gelukt, adviseer ik je om het na het weekend nogmaals te proberen.

Andere mogelijke oorzaken

• telefoonnummer nog niet over naar KPN (nu een tijdelijk nummer actief)
  • het betreft een zakelijk abonnement

Als het straks nog niet is gelukt, vernemen wij graag een bericht van je zodat we je verder kunnen helpen. Zou je dan meer informatie over je abonnement willen geven? (nieuw, overstappen, type etc.)

Groeten,

Tim

Is dit inmiddels opgelost? Ik heb sinds vandaag ook een nieuw abbo en hetzelfde probleem
Reputatie 7
Badge +27
Beste , werkt het bij jou inmiddels naar behoren?

Welkom! We hebben je bericht hier niet beantwoord, omdat je in een ander topic ook gereageerd had, maar ik zie van jou daar geen reactie. Werkt jouw MijnKPN account nu? Mocht ik nog wel iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten hoor!

Hallo KPN. Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekocht met 2,50 euro gratis beltegoed er op. De medewerker die mij hielp zij dat als ik op MijnKPN register dat ik nog 7,50 euro gratis beltegoed krijg. Nou heb ik geregisterd en staat er bij mijn nummer dat het nog niet is gevariveerd. Nou is mijn vraag hoelang dat duurt voor mijn nummer is gevaliveerd.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom David Jan! Kun je wel al bellen/sms'en met deze simkaart? Dan kijk ik voor je na wat er mis gaat. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +28
Wat er mis ging is niet helemaal duidelijk. Het bonustegoed is nu handmatig bijgeschreven bij DavidJan!

Reageer