Beantwoord

Nieuwe afspraak aansluitdatum door monteur bekend?

• 20 februari 2018
  • 4 reacties
  • 97 keer bekeken

Goedemorgen allemaal,

Kunnen jullie nagaan of er inmiddels al een datum bekend is voor het aansluiten van het KPN totaalpakket?
De eerste keer 12 februari tussen 12.00 en 14.00 uur is de monteur niet op komen dagen.....
We hebben inmiddels wel het Noodpakket van jullie, maar zou graag wel willen weten hoe ik op de hoogte gehouden word.
Ik heb al een maand terug een Mijn KPN account aangemaakt, in dit account staat dan ook de nieuwe aansluitdatum wanneer dit gaat plaatsvinden?

Gr,

Siebrand Postma

Admin: Privégegevens weggehaald ivm privacy
icon

Beste antwoord door Natasja_1 26 februari 2018, 17:57

@Siebrandp, ik heb het even in de gaten gehouden en zie dat de leverdatum nu 26 februari is. Twee dagen geleden stond deze datum ook in een van de systemen, maar een ander systeem bleef 19 maart aangeven. Gelukkig is dit nu gecorrigeerd 🙂 De monteur is ook al ingepland zie ik! Heb je voor nu nog vragen?
Ik heb geen reactie meer van je gezien Siebrand! Geen bericht is vast goed bericht! Zo niet, geef dan een gil!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Siebrandp, welkom op ons Forum! Ik zie dat de aansluiting van jouw abonnement vertraagd is, doordat de (glas)vezel bezet is. Hierdoor kan er niet eerder dan 16/03 geleverd worden. Uit de notities maak ik op dat dit bekend is en dat je contact op zou nemen met je oude provider en met Reggefiber. Wat hebben deze partijen nog vermeld? Hoor graag van je!
Tweak en Sparql tv (ook van Tweakprovider) is per 12 febr al opgezegd en ook de apparatuur is al retour.
Maar ReggeFiber (de kabelexploitant houdt 16 maart 2018 aan. Waarom weet ik ook niet , dwz begreep van hun dat er een Nieuwe Ftp aansluiting voor glasvezel en in de wijkcentrale hier in Muziekwijk en powerswitch geplaatst moet worden door KPN? We hebben nog een oude Genexis FTP aansluitpunt in de meterkast die langzaam zou zijn.

Kun je hier meer mee Natascha?
Reputatie 7
Badge +10
@Siebrandp, ik heb het even in de gaten gehouden en zie dat de leverdatum nu 26 februari is. Twee dagen geleden stond deze datum ook in een van de systemen, maar een ander systeem bleef 19 maart aangeven. Gelukkig is dit nu gecorrigeerd 🙂 De monteur is ook al ingepland zie ik! Heb je voor nu nog vragen?
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien Siebrand! Geen bericht is vast goed bericht! Zo niet, geef dan een gil!

Reageer