Je bent niet de enige met dit probleem. Ik heb op 19 december een nieuw abonnement afgesloten en kan per 20 januari overstappen met nummerbehoud (tot uiterlijk 20 mei).
Als ik mijn telefoonnummer wil koppelen in mijn account dan krijg ik ook de volgende melding: ‘“We herkennen dit nummer niet. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan kan je je nummer pas koppelen vanaf de overstapdatum.”’
En ik weet zeker dat al mijn ingevoerde gegevens kloppen.
Ook heb ik een mail ontvangen van mijn huidige (en vanaf 20 januari mijn vorige) provider waarin wordt aangegeven dat ik de exacte overstapdatum moet afstemmen met mijn nieuwe provider (KPN). Ik las in een blog dat ik de exacte datum kan aangeven in Mijn KPN, maar ik kan nergens vinden waar ik dit kan doen. En ik vraag me af of ik dit wel kan aangeven als ik nog geen telefoonnummer heb kunnen koppelen. Ik wil graag een paar dagen na 20 januari overstappen namelijk.
Ik hoor het graag en alvast bedankt.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
Beste antwoord door PeterG
Bekijk origineel