Beantwoord

Aanvragen nieuwe Spotify code

  • 20 January 2020
  • 19 reacties
  • 269 keer bekeken

Geachte, 

Ik was mijn wachtwoord kwijt van mijn kpnmail.nl account, gisteren op mijn eigen netwerk (wat vereist was) een nieuw wachtwoord aangemaakt.

Er stond nog bij dat het max een uur kan duren eer het nieuwe wachtwoord verwerkt was, net gerogeerd in te loggen en nu staat er 'verkeerd wachtwoord'.

Heb het wachtwoord opgeslagen gisteren dus daar ligt het niet aan, wat moet ik nu doen?

De reden dat ik wilde inloggen op mijn kpnmail is omdat ik een spotify code had aangevraagd, die werd als ik het goed heb naar mijn kpnmail adres gestuurd, dus vandaar.

Nou ik toch bezig ben heb ik nog een dingetje, ik kan geen netflix ontvangen op mijn tv menu, hoe kan dit opgelost worden?

Met vriendelijke groet,

HC Zandstra

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 22 January 2020, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HemRdam, welkom op het forum!

Is het inmiddels gelukt met het wachtwoord van je kpnmail.nl account?

Wat betreft Spotify; heb je al een bestaande account gekoppeld via KPN? In dat geval kan je geen nieuwe code aanvragen (omdat er al eens een code is gebruikt) en kun je je gebruikersnaam en/of wachtwoord opvragen via de website van Spotify.

Als je ontvanger helemaal geen Netflix optie heeft, kan je makkelijk zelf een ander type ontvanger aanvragen dat wél de Netflix optie heeft:relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @HemRdam, ik heb niets meer van je vernomen en ga er van uit dat dit inhoudt dat het allemaal gelukt is :slight_smile: Als dit niet zo blijkt te zijn en je m'n hulp nog goed kunt gebruiken, hoor ik het uiteraard graag!

Goedemiddag,

Excuses voor het late reageren, ik heb inmiddels kunnen inloggen op mijn webmail, dat is dus opgelost.

Alleen weet ik niet waar ik ooit een spotify code heb gekregen, iig niet in mijn webmail.

Ik heb op Spotify gekeken, en kom er niet uit, wat moet ik nu doen om van deze dienst gebruik te kunnen maken?

 

Heb zelf nooit Spotify geactiveerd, als ik die code op vraag krijg ik een melding dat de code naar het email adres is gestuurd waar de facturen naartoe gestuurd worden.

Daf e-mail adres gebruiken we al een tijdje niet meer, kon daar niet meer inloggen ivm verificatie wat niet lukte, ondanks dat het mn eigen e-mail adres is.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, top dat het weer goed gaat met de webmail!

Dan nu de Spotify: als ik het adres bekijk dat bij je profiel in is gevuld, zie ik daar dat er al in 2014 een code is verstuurd waarmee een account aan is gemaakt. Die betreffende account lijkt nog steeds Premium te zijn. Is er wellicht iemand anders uit je huishouden die hier destijds iets mee gedaan kan hebben?

Zou je mij voor de zekerheid via het ‘persoonlijke opmerkingen’ veldje in je profiel willen laten weten op welke naam het abonnement staat? En wat de geboortedatum van die persoon is? Ik zie er een andere naam staan dan de jouw en wil wel even zeker weten dat ik het goede abonnement voor mijn neus heb :wink:

Om verwarring te voorkomen heb ik de gegevens in dit profiel aangepast, om misverstanden te voorkomen.

Mijn zoon heeft een aantal jaar geleden idd een spotify profiel via KPN aangemaakt, maar we zijn de code verloren, en het is onmogelijk voor ons om die gegevens te achterhalen, vandaar mijn bericht hier.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Op het adres dat nu is ingevuld, is geen abonnement actief. Het adres dat er eerst stond, klopte wel, echter stond dat op een andere naam vandaar dat ik om de naam en geboortedatum van de contractant vroeg. Ik kan dat eerder ingevulde adres niet meer achterhalen, als je hem weer terug wijzigt kan ik er voor zorgen dat jullie een nieuwe code ontvangen om Spotify weer te activeren!:relaxed:

Heb mijn profiel aangepast, alles is nu up to date.

Zou heel fijn zijn als ik een nieuwe code kan ontvangen, ik zie een nieuwe code dus graag tegemoet.

Reputatie 7
Badge +20

Het adres dat nu ingevuld staat, is volgens mijn systemen een niet bestaand adres. Zou je nog eens goed willen controleren of de postcode, het huisnummer én de toevoeging correct zijn ingevuld?

Was het vergeten op te slaan, als het goed is alles oke nu :)

Reputatie 7
Badge +20

Kan gebeuren :wink: Er wordt nu binnen 3 uur een mail verstuurd naar het mailadres dat bij ons bekend is. Daarin staat een nieuwe activatiecode én de uitleg hoe je hiermee een account aan kunt maken :slight_smile:

Goedemorgen, 

Ik heb nog geen bericht ontvangen betreffende de Spotify code.

Hoop niet dat je hem naar het oude gmail adres hebt gestuurd waar we niet meer konden inloggen, had dat vermeld in een eerder bericht.

Als dat mail adres nog zou werken had ik vast mijn inloggegevens terug kunnen halen, en had. ik dit forum niet nodig gehad daar voor.

Op mijn webmail heb ik niks gekregen, en op het icloud mail adres wat.gekoppeld is aan dit account ook niet.

Zou je voor mij aub kunnen nagaan waar je de code naartoe gestuurd hebt?

Mvrgr

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, raar dat hij niet aangekomen is, ik heb nogmaals een aanvraag gedaan!

Hij is niet verzonden naar een @kpnmail adres, maar is verstuurd naar het mailadres waar jullie ook elke maand de facturen op ontvangen. Zouden jullie ook de map met spam/ongewenste email in de gaten willen houden voor het geval de mail met de code daar terecht komt?

Ik heb al een paar keer vermeld dat dat gmail adres al een tijd niet meer gebruikt wordt, wachtwoord was kwijt en opn een ww aanmaken ging niet ivm beveiligingsverificatie van gmail.

Daarom is ook dit probleem gaande, anders had ik in mn inbox kunnen zoeken naar de inlog gegevens van spotify van een aantal jaar geleden.

Dat email adres wat niet meer werkt eindigt op 49@gmail.com.

 

Reputatie 7
Badge +20

Excuus, dat had je inderdaad al aangeven!

De code kan alleen verzonden worden naar het mailadres waar de facturen naar toe gaan en ik kan dat niet aanpassen. Zouden jullie (met een mailadres naar keuze) een MijnKPN account aan willen maken en het thuis abonnement daar aan willen koppelen? Dan gaan de facturen voortaan naar dat mailadres toe én kunnen jullie alles van het abonnement inzien. Na het aanmaken van MijnKPN, zal de Spotify code ook verzonden worden naar het mailadres waar jullie wel bij kunnen :slight_smile:

Ik heb zojuist een ander email adres gebruikt voor een nieuw KPN account, en het abbonement gekoppeld aan dat nieuwe account.

Denk dat het nu wel voldoende is, zo niet dan hoor ik het wel van u.

Grt

Reputatie 7
Badge +20

Top, het is me nu gelukt om een nieuwe code naar dat mailadres te versturen! Jullie zullen de code nu binnen een paar uren ontvangen.

Laat je het weten als het is gelukt?

Het is gelukt, en inmiddels een account aangemaakt op Spotify, het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat haha

Bedankt voor de code, en een fijn weekend gewenst.