Beantwoord

Nieuwe Mijn KPN App

  • 14 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 362 keer bekeken

Wat zijn de verschillen en voordelen van de nieuwe Mijn KPN App met de oude, behalve dan het verschil in lay out, dat de kosten die ongetwijfeld aan de klanten zullen worden doorberekend en voor een dergelijke wijziging niet gering zullen zijn, rechtvaardigt?
icon

Beste antwoord door Joran 15 augustus 2018, 18:52

Hoi Casey, aan je vraagstelling te zien betwijfel ik of je echt benieuwd bent naar wat er is gewijzigd 😉 We blijven altijd ontwikkelen aan onze apps en producten. Natuurlijk kost dat geld maar investeren is belangrijk om producten te verbeteren en bij te blijven met nieuwe technologie. Zo wordt de Interactieve TV website omgezet naar HTML5 waardoor straks op elk apparaat en elke browser TV is te kijken. We hebben een Visual Voicemail app uitgebracht zodat ook Androidgebruikers gebruik kunnen maken van Visual Voicemail. Allemaal ontwikkelingen die geld kosten maar ook veel opleveren.

De MijnKPN app is toekomstbestendiger geworden. Achter de schermen hoeven we door de nieuwe app geen losse varianten meer te maken voor iOS, Android en de webversie. Deze maken allemaal gebruik van dezelfde basis. Hierdoor besparen we in de toekomst juist een hoop geld aan ontwikkeling. De nieuwe app maakt gebruik van pushnotificaties waardoor je direct wordt geïnformeerd als er een storing is op jouw adres. Een veelgehoorde wens is om kortingen te tonen bij de (mobiele) abonnementen, dat wordt nu ook weergegeven. Een openstaande factuur, of betalingen per acceptgiro, zijn direct te voldoen via iDeal. Verder zijn er inderdaad veel verschillen in layout. Er worden banners getoond op basis wat van toepassing is. Kun je verlengen? Dan zie je daar informatie over. Kom je buiten de bundel? Dan wordt direct een waarschuwing getoond. Er zijn een hoop grote en kleine verbeteringen toegevoegd, ook op basis van feedback van meetestende klanten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Casey, aan je vraagstelling te zien betwijfel ik of je echt benieuwd bent naar wat er is gewijzigd 😉 We blijven altijd ontwikkelen aan onze apps en producten. Natuurlijk kost dat geld maar investeren is belangrijk om producten te verbeteren en bij te blijven met nieuwe technologie. Zo wordt de Interactieve TV website omgezet naar HTML5 waardoor straks op elk apparaat en elke browser TV is te kijken. We hebben een Visual Voicemail app uitgebracht zodat ook Androidgebruikers gebruik kunnen maken van Visual Voicemail. Allemaal ontwikkelingen die geld kosten maar ook veel opleveren.

De MijnKPN app is toekomstbestendiger geworden. Achter de schermen hoeven we door de nieuwe app geen losse varianten meer te maken voor iOS, Android en de webversie. Deze maken allemaal gebruik van dezelfde basis. Hierdoor besparen we in de toekomst juist een hoop geld aan ontwikkeling. De nieuwe app maakt gebruik van pushnotificaties waardoor je direct wordt geïnformeerd als er een storing is op jouw adres. Een veelgehoorde wens is om kortingen te tonen bij de (mobiele) abonnementen, dat wordt nu ook weergegeven. Een openstaande factuur, of betalingen per acceptgiro, zijn direct te voldoen via iDeal. Verder zijn er inderdaad veel verschillen in layout. Er worden banners getoond op basis wat van toepassing is. Kun je verlengen? Dan zie je daar informatie over. Kom je buiten de bundel? Dan wordt direct een waarschuwing getoond. Er zijn een hoop grote en kleine verbeteringen toegevoegd, ook op basis van feedback van meetestende klanten.
OK. Bedankt Joran. ?

Reageer