Beantwoord

Nieuwe MijnKPN App werkt niet in China

  • 21 January 2019
  • 8 reacties
  • 2154 keer bekeken

Net terug van China reis in omgeving Shanghai. Kan daar wel inloggen in de nieuwe MijnKPN App, maar vervolgens blijft het scherm leeg en krijg je geen gegevens te zien. Maakt niet uit of je inlogt via 4G of Wifi.
Oude versie van MijnKPN App op hetzelfde toestel (Samsung S7) werkte altijd wel goed.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 April 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @bartus64, welkom! Werkt in Nederland alles wel weer naar behoren? Er zijn op dit moment wat problemen met MijnKPN, dus wellicht heb jij daar ook mee te maken gehad. Mocht je hier de volgende keer weer tegenaan lopen, laat het dan gerust weten. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden.
Ik zit momenteel in Xi'an met hetzelfde probleem. Voor vertrek heb ik nog een bundel voor buiten de EU gekocht met de MijnKPN app en dat ging toen prima. Maar als die op is, dan kan ik niks meer. Ik kan niet eens meer zien hoeveel ik nog heb.
Ik zit momenteel in Xi'an met hetzelfde probleem. Voor vertrek heb ik nog een bundel voor buiten de EU gekocht met de MijnKPN app en dat ging toen prima. Maar als die op is, dan kan ik niks meer. Ik kan niet eens meer zien hoeveel ik nog heb.
OK, zo erg is het nu ook weer niet. Met de laptop en een browser kan ik gewoon bij MijnKPN inloggen en alles zien (wel traag). Maar de MijnKPN app doet het nog steeds niet.
Ervaar in Frankrijk exact dezelfde problemen: na intoetsen cijfercode in de app blijft het wachtteken maar rondjes draaien en gegevens worden niet opgehaald. Inmiddels vanalles geprobeerd: opnieuw installeren, product ontkoppelen en weer koppelen, etc.
Inloggen via KPN website lukt inderdaad wel.
Heb al via chat contact gehad met servicedesk KPN, maar zij konden geen oorzaak en geen oplossing vinden.
Zou graag zien dat KPN hier aandacht aan schenkt, want app is normaal handiger in gebruik.
NB: ik gebruik de app op een android smartphone
Reputatie 7
Badge +30
Ha @MaartenKsn en @ToTa, wat vervelend dat je er nog steeds tegenaan loopt. We hebben navraag gedaan en we verwachten dat dit te maken heeft met de kwaliteit van het netwerk. MijnKPN werkt in gebieden met slecht netwerk niet altijd even goed. We hebben daar op dit moment nog geen oplossing voor helaas. Jullie zullen dus in dit soort gevallen vooralsnog de browser moeten gebruiken, ben ik bang. Excuses voor het ongemak.
Dat belooft wat aan klachten voor de aankomende zomervskantie als dit niet wordt opgelost! Ik heb in het verleden nooit problemen met de app ervaren bij een H of H+ netwerk en nu opeens wel. De KPN-app is bovendien mijn enige app die niet meer werkt. Wel bizar dat het juist de app van je provider is die last heeft van een beperkt netwerk 🤔. Ik hoop op een spoedige oplossing.
Ik zit hier in de VS en daar werkt het ook niet. Chicago , Portland , Detroit overall de zelfde symptomen als hierboven genoemd. Verwacht van KPN wel beter moet ik eerlijk zeggen.
Reputatie 7
Badge +30
Heel vervelend! Je kunt gelukkig wel via de browser inloggen in de MijnKPN omgeving, maar handig is natuurlijk anders. Even voor de zekerheid: het werkte bij jou in Nederland ook gewoon?