Beantwoord

nota's telefoons

  • 18 January 2021
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben recentelijk via KPN online een nieuwe Iphone 12 gekocht. Daar zat een actie bij voor apple earpods. Om aan deze actie mee te mogen doen wordt gevraagd om de bestelgegevens. Wij kunnen de nota niet vinden. Na contact met KPN werd ons verteld dat de nota van de telefoon in het "mijn kpn" account zou staan. Ik kan deze niet vinden. Ik kan helemaal geen nota's vinden van gekochte telefoons. Wij hebben nl meerdere telefoons door de jaren heen gekocht van KPN.

 

Mijn vraag is dan ook of die nota's wel in Mijn KPN staan en zo ja waar ik ze kan vinden? 

 

mvrgr

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 January 2021, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RJvG kijk eens in https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/

Inloggen met het Bestelnummer (dit nummer staat in de bevestigingsmail) en postcode.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @RJvG! Heb je de aankoopbon inmiddels ontvangen of kunnen downloaden via mijnbestelling.kpn.com en is het registreren voor de Airpods actie ook gelukt? Ben benieuwd!

Hoi,

Nee niet,  ik ben doorverwezen naar de afdeling facturatie.  Mijn volgende actie wordt daar contact mee opnemen.

mvrgr RJvG

Reputatie 7
Badge +16

En is dat inmiddels gelukt? Als ik je verder kan helpen, hoor ik dat graag. Graag dan ook jouw forumprofiel aanvullen met jouw klantgegevens (06 nummer, bestelnummer, postcode en huisnummer) en hier een seintje geven, dan kijk ik mee!