Beantwoord

Om 0.00 uur begint mijn verbruik voor de nieuwe maand niet op 0 maar op 963mb verbruikt. Hoe is dit mogelijk??? Terwijl ik gewoon op WiFi zit!

• 1 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Per maand kan ik 5000mb verbruiken, Ik Zat te wachten om 0.00 uur op nieuwe 5000 mb en om 0.02 staat mijn verbruik opeens op 963mb terwijl ik gewoon op WiFi zit en mijn telefoon niet heb gebruikt zonder, dus heeft kon zomaar bijna 1 Gb opgevoerd als zijnde verbruikt? Dit kan toch niet?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 3 oktober 2017, 17:51

Hoi @SuePalm, welkom op het Forum! Dat is natuurlijk even schrikken. Op het moment dat je mobiele data aan hebt staan en WiFi ook, kan het zijn dat jouw toestel alsnog gebruikt maakt van de mobiele data als het draadloze signaal op dat moment zwak is. Om er zeker van te zijn dat dit niet weer voorkomt, kan je via de instellingen jouw mobiele data uitzetten. Als je niet weet hoe je dit kan doen, hoor ik graag van je welk toestel je hebt. Dan help ik je hierbij 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @SuePalm, welkom op het Forum! Dat is natuurlijk even schrikken. Op het moment dat je mobiele data aan hebt staan en WiFi ook, kan het zijn dat jouw toestel alsnog gebruikt maakt van de mobiele data als het draadloze signaal op dat moment zwak is. Om er zeker van te zijn dat dit niet weer voorkomt, kan je via de instellingen jouw mobiele data uitzetten. Als je niet weet hoe je dit kan doen, hoor ik graag van je welk toestel je hebt. Dan help ik je hierbij 🙂

Reageer