Beantwoord

Ondanks online betalen toch nog melding achterstand

• 16 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb een factuur te laat betaald, deze via de site alsnog voldaan.
Echter nu blijft er boven in beeld staan dat ik een betalingsachterstand zou hebben en niets kan aanpassen of dan wel bestellen!

Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden
icon

Beste antwoord door Bart_ 23 oktober 2017, 14:41

Hallo Shari100 en welkom op het Forum! Dat is lastig. Wanneer heb je deze rekening betaald en hoé heb je deze betaald? Het kan altijd even duren voordat de betaling is verwerkt. Helemaal als je handmatig hebt overgeboekt kunnen daar een paar dagen overheen gaan.
Hallo Shari100, ik zie dat ik nog geen reactie van je heb ontvangen. Heb je inmiddels al duidelijkheid over de stand van zaken met je betaling? Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Shari100 en welkom op het Forum! Dat is lastig. Wanneer heb je deze rekening betaald en hoé heb je deze betaald? Het kan altijd even duren voordat de betaling is verwerkt. Helemaal als je handmatig hebt overgeboekt kunnen daar een paar dagen overheen gaan.
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Shari100, ik zie dat ik nog geen reactie van je heb ontvangen. Heb je inmiddels al duidelijkheid over de stand van zaken met je betaling? Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!
Is al opgelost hoor, dank

Reageer