Vraag

Onduidelijkheid om welk nummer het gaat in de MijnKPN app

  • 5 juni 2018
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Als je meerdere nummers hebt dan is het onduidelijk in de KPN app om te zien bij welk nummer het hoort. Bijv bij mb verbruik staat er niet bij om welk nummer het gaat. Je moet dan eerst op product klikken om te zien in welk nummer je zit. Is het mogelijk om dit duidelijker en daarmee gebruiksvriendelijker te maken?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen EdgarS, welkom op het Forum!
Bedankt voor je reactie, en ik heb dan ook wel leuk nieuws denk ik 🙂 De wens om de app persoonlijker te maken, dus om een naam te kunnen geven aan een abonnement in MijnKPN, is er en hier zijn we ook druk mee bezig om dit te ontwikkelen! Een precieze datum kan ik niet geven, maar dan weet je dat we er mee bezig zijn en dat het gaat komen in de toekomst!

Reageer