Beantwoord

ongeloofelijk dat opzeggen zo veel onderzoek kost

  • 23 februari 2018
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

voordat ik weet hoe ik moet opzeggen niet te geloven
als je iets wilt kopen meteen op de homepage
slechte service KPN!
icon

Beste antwoord door PeterG 23 februari 2018, 15:14

Dan doe je iets niet goed. Als je op de homepage in het zoekbalkje verzekering opzeggen typt krijg je direct de mogelijkheden/uitleg voor opzeggen.
Verder neem ik aan dat je als klant het klantenservice nummer ook weet (je zult ze vast wel eens nodig gehad). Die kun je ook voor opzeggen gewoon bellen. Gratis. 0800-0402.

Hier vind je alle info omtrent toestelverzekering:
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestelverzekering.htm
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Dan doe je iets niet goed. Als je op de homepage in het zoekbalkje verzekering opzeggen typt krijg je direct de mogelijkheden/uitleg voor opzeggen.
Verder neem ik aan dat je als klant het klantenservice nummer ook weet (je zult ze vast wel eens nodig gehad). Die kun je ook voor opzeggen gewoon bellen. Gratis. 0800-0402.

Hier vind je alle info omtrent toestelverzekering:
https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/bundels/toestelverzekering.htm
Reputatie 7
Badge +28
Beste @klacht999, welkom! Wat Peter zegt, klopt helemaal. Het opzeggen van onze diensten is normaliter heel makkelijk, is het jou inmiddels ook gelukt? Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Reputatie 7
Badge +28
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat het gelukt is. Als ik nog iets voor je kan doen, weet je ons te vinden!

Reageer