Beantwoord

Onjuiste gegevens bij Mijn KPN

• 14 februari 2016
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN, ik kom erachter dat ik bij Mijn KPN onjuiste dingen kan aanklikken. Als ik inlog bij MijnKPN zie ik dat ik 6 tv's kan aansluiten. En denk dat daar een fout in zit. En in het adresbalk staat ook mijnkpnglasvezel/shop. niet zo handig voor mensen met VVDSL-aansluiting om dit te laten zien. Dit schept misschien verwarring voor de klanten.

P.S. zijn er forumgebruikers die dit ook in hun scherm krijgen als ze inloggen met hun KPN ID? En dan gaat het om klanten met (V)VDSL-verbinding. Het zou best gek zijn als die dit ook laat zien met een ADSL2 verbinding van een klant.

P.S. er staat ook bij mijn 2e ontvanger een "PVR" ontvanger. Nou "Personal Video Recorder" (HDD) bestaat niet meer. We hebben het opnamepakket. ;)

(Dit bericht geldt niet voor glasvezelklanten, die kunnen wel 6 tv's aansluiten.)

Hier mijn screenshot:

https://

Deze screenshot zie ik als ik de standaard MijnKPN aanklikt. Want voordat u inlogt, krijgt u de vraag of u de "Proefversie of de standaardversie" wilt. En ik koos gewoon voor de standaardversie.

icon

Beste antwoord door Koen_1 15 februari 2016, 20:54

Hoi Dennis, scherp opgemerkt! We zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van een nieuwe MijnKPN omgeving die voor zowel koper- als glasklanten gelijk zal zijn. De "standaardversie" die jij aangeklikt hebt kan nu inderdaad informatie tonen die eigenlijk alleen voor glasklanten van toepassing is. Gelukkig is dit een tijdelijke situatie: we doen ons best om de nieuwe (nu nog proefversie) zo snel mogelijk volledig beschikbaar te hebben! In de nieuwe versie zitten deze zaken die mogelijk verwarring kunnen scheppen niet meer.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Dennis, scherp opgemerkt! We zijn op dit moment bezig met het ontwikkelen van een nieuwe MijnKPN omgeving die voor zowel koper- als glasklanten gelijk zal zijn. De "standaardversie" die jij aangeklikt hebt kan nu inderdaad informatie tonen die eigenlijk alleen voor glasklanten van toepassing is. Gelukkig is dit een tijdelijke situatie: we doen ons best om de nieuwe (nu nog proefversie) zo snel mogelijk volledig beschikbaar te hebben! In de nieuwe versie zitten deze zaken die mogelijk verwarring kunnen scheppen niet meer.

Reputatie 7
Badge +18

Koen schreef op 15 feb '16 om 20:54u

Hoi @Koen ik heb 1 ding ontdekt bij "standaarversie." dat heet "Mijn contactenhistorie." Het zou fijn zijn dat die ook in die nieuwe versie blijft. (Proefversie)

Standaardversie:

Mijn contacthistorie.jpg

Proefversie:

Mijn KPN proefversie.jpg

Helaas zit het niet in de "Proefversie." Ik geloof dat "Contactenhistorie" er nog niet lang erin zit. Ik vind het wel makkelijk om het in te kunnen zien wat ik telefonisch met uw collega besproken heb. Helaas kan ik het niet "inzien", want dan krijg ik een wit scherm. :(

Dat is wel jammer. Hoop dat dit ook in die proefversie komt!!! 😉 :)

Reageer