Beantwoord

Onjuiste informatie Mijn KPN

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Goedemorgen.
Via Mijn KPN kan ik mijn Zorgeloos Standaard abbo inzien. ook mijn 2e abbo is hier zichtbaar. Sinds 17 mei heb ik het 2e abonnement verlengt en heb nu 2 Zorgeloos Standaard abbo’s. Echter, de gegevens van het 2e abbo kloppen niet. Met name het dataverbruik. Hier geeft hij aan dat ik nog steeds een datapakket van 1000mb heb. Terwijl dit 10gb zou moeten zijn.
icon

Beste antwoord door Bart_ 31 mei 2018, 16:02

Goedemiddag SoepahSonic en welkom hier op het Forum. Ik heb uiteraard direct alles bekeken en gelukkig is alles in orde. Je nieuwe abonnement is op de 18e ingegaan. Je betaalt dus de kosten van de 18e tot en met de 31ste en daarmee krijg je ook het bundeltegoed voor die periode. Je hebt dus om en nabij de helft van het bundeltegoed gekregen en ik zie dat dit inmiddels is opgebruikt. Er is inderdaad nog wel een extra bundel van 1000 mb actief. Morgen krijg je je nieuwe bundeltegoed en dan uiteraard voor de hele maand, dus de volle 10 Gb.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag SoepahSonic en welkom hier op het Forum. Ik heb uiteraard direct alles bekeken en gelukkig is alles in orde. Je nieuwe abonnement is op de 18e ingegaan. Je betaalt dus de kosten van de 18e tot en met de 31ste en daarmee krijg je ook het bundeltegoed voor die periode. Je hebt dus om en nabij de helft van het bundeltegoed gekregen en ik zie dat dit inmiddels is opgebruikt. Er is inderdaad nog wel een extra bundel van 1000 mb actief. Morgen krijg je je nieuwe bundeltegoed en dan uiteraard voor de hele maand, dus de volle 10 Gb.
Reputatie 7
Badge +19
Dag SoepahSonic. Was alles je duidelijk geworden? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me dan weten!

Reageer