Vraag

Online facturen bekijken lukt niet

  • 30 mei 2018
  • 5 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik kan mijn facturen niet zien in firefox.
Ik krijg de melding dat ik mijn popup blocker moet uitzetten, maar deze staat voor kpn.com uit.
Dan maar speciaal voor kpn chrome gedownload, maar ook hier hetzelfde verhaal.
Kunnen jullie de facturen gewoon naar mij toe mailen?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @Coolen,

Wat vervelend dat je de facturen niet in kan zien. Je kunt de facturen ook ophalen via jou MijnKPN, werkt dat ook niet? Het is namelijk een PDF bestand. Heb je Adobe Reader op je PC staan?
Ik probeer het via mijn.kpn.com? Is er nog een andere manier.
Ja ik heb de meest recente versie van adobe.
Het probleem is dat de popup gewoon niet opent.

mijnkpn.nl verwijst bij mij gewoon door naar kpn.com.

Ik kom uiteindelijk uit op deze pagina:
https://mijn.kpn.com/#/tv-internet-bellen/facturen

En daar zie ik wel de bekijk links, maar als ik er op klik krijg ik de melding:
Uw factuur kan niet geopend worden door een adblocker of pop-up blocker. Schakel deze blocker uit en probeer opnieuw.
Dit terwijl de popupblocker gewoon uit staat.
Reputatie 7
Badge +18
Ik probeer het via mijn.kpn.com? Is er nog een andere manier.
Ja ik heb de meest recente versie van adobe.
Het probleem is dat de popup gewoon niet opent.
Dan houdt die Pop-up Blocker het toch tegen. Kun je deze eens uitzetten, en werkt ie dan wel?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Coolen,

We gaan je helpen! Heb je het advies van Dennis wat betreft de Pop-up Blocker al eens geprobeerd? Werkt het via een andere browser wel? Ik kan je de facturen ook sturen, dat is geen probleem. Kun je aangeven over welke dienst van KPN het gaat en vanaf welke periode je de facturen wilt hebben? Dan maak ik het z.s.m. voor je in orde.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad @Coolen. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer