Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

  • 21 September 2021
  • 128 reacties
  • 5180 keer bekeken
Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

128 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Het inloggen op mijnkpn via kpn.com, dus niet de bookmark, werkt gelukkig wel 👍👍👍

Kan je dan de bookmark weggooien en opnieuw maken?

Dan zal die waarschijnlijk ook wel weer werken.

Yep, al gedaan. 

Reputatie 7
Badge +19

Het inloggen op mijnkpn via kpn.com, dus niet de bookmark, werkt gelukkig wel 👍👍👍

Super, goed om te horen! Goed dat je al nieuwe bookmarks hebt gemaakt, ik verwacht - net als wjb - dat 't zo geen probleem meer is :)

Hoi @Alexandra ,

Zoals eerder al aangegeven kan ik mijn Hussel voordelen in de app niet terug vinden. Wordt hier nog aan gewerkt?

Yes, dat klopt helemaal, daar wordt aan gewerkt. Als er updates over zijn, zullen we het hier in het topic delen.

Waarom kan ik op mijn Ipad de app niet meer draaien? Deze werkt nu alleen in portrait mode en niet meer in landscape. Dit is er vervelend, zeker met een los toetsenbord bij de Ipad.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Waarom kan ik op mijn Ipad de app niet meer draaien? Deze werkt nu alleen in portrait mode en niet meer in landscape. 

Hi @Mark O66! De vernieuwde MijnKPN app werkt inderdaad nu nog alleen in portrait mode, zodra deze ook werkt in landscape laten wij het weten! 

Hier kloppen de abonnementskosten helemaal niet in deze nieuwe versie, zowel voor 2 mobiele nummers als internet/tv/bellen (=thuis).

Mobiel 1: 28,08 euro, factuur: 17,97

mobiel 2: 17,87 euro, factuur: 7,76

thuis: 51,45 euro, factuur: 81,94

De factuur bedragen zijn de juiste en er zijn geen wijzingen geweest in abonnementen.

Is dit een bekend probleem?

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Edu2020! De vermelde prijzen in MijnKPN zijn exclusief actiekortingen / Compleet en/of Husselkortingen en, in het geval van het Thuis abonnement, zonder eventuele extra opties: laat ik het de ‘kale abonnementsprijs’ noemen. 
De Compleet/ Husselkorting wordt op tzt weer getoond in de app!

Dank je wel voor je antwoord. Ik denk dat meer dan een tientje verschil per abonnement geen husselkorting kan zijn. Dat lijkt het me een bedrag van 2,50 of 5,00 euro. Actiekorting hebben we nooit gehad. Maar we zullen zien. 

Reputatie 7

Waarom kan ik op mijn Ipad de app niet meer draaien? Deze werkt nu alleen in portrait mode en niet meer in landscape. 

Hi @Mark O66! De vernieuwde MijnKPN app werkt inderdaad nu nog alleen in portrait mode, zodra deze ook werkt in landscape laten wij het weten! 

Gisteren is versie 6.1.0 op mijn Android tablet geïnstalleerd met de onderstaande aanpassingen.

Maar helaas werkt dat nog niet.

Waarom kan ik op mijn Ipad de app niet meer draaien? Deze werkt nu alleen in portrait mode en niet meer in landscape. 

Hi @Mark O66! De vernieuwde MijnKPN app werkt inderdaad nu nog alleen in portrait mode, zodra deze ook werkt in landscape laten wij het weten! 

Gisteren is versie 6.1.0 op mijn Android tablet geïnstalleerd met de onderstaande aanpassingen.

Maar helaas werkt dat nog niet.

Inderdaad, werkt het op onze tablets ook niet.

Reputatie 7

Inderdaad, werkt niet, zowel op de tablet als op de mobiel niet.

Op een mobiel zal het ook niet gaan werken.

Inderdaad, werkt niet, zowel op de tablet als op de mobiel niet.

Op een mobiel zal het ook niet gaan werken.

Klopt, niet goed gelezen, ik pas mijn opmerking aan.

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Dank je wel voor je antwoord. Ik denk dat meer dan een tientje verschil per abonnement geen husselkorting kan zijn. Dat lijkt het me een bedrag van 2,50 of 5,00 euro. Actiekorting hebben we nooit gehad. Maar we zullen zien. 

Ja, klopt wat je zegt @Edu2020, het is inderdaad ook niet alleen de Hussel korting die nu niet weergegeven wordt: ook eventuele actiekortingen.
Tip is om de facturen te checken: op blad 2 staat een overzicht per aansluiting en hier kun je precies nagaan hoe de abonnementskosten opgebouwd zijn en welke kortingen je wel of niet krijgt.

Op basis van de klantgegevens die je hebt ingevuld in je Forum profiel, heb ik het voor je nagekeken: jullie krijgen een actiekorting: “korting zolang je abonnement loopt" en daarnaast “korting op mobiel” (Hussel voordelen): die 2 kortingen bij elkaar opgeteld is het bedrag wat nu niet weergegeven wordt in MijnKPN. 
Je kunt via ‘Profiel” → Abonnementen → Voordelen bekijken, wel nagaan welke voordelen (oa de Hussel korting) op welk abonnement geactiveerd staan.

@Shyrin_ , ik zie inderdaad op blad 2 de kortingen. Dank je wel.

Reputatie 7
Badge +24

Hi all,

De functie Landscape wordt meegenomen in de volgende release. Ik weet voor nu alleen niet wanneer die komt. Nog even afwachten dus. 

Reputatie 7

Hi all,

De functie Landscape wordt meegenomen in de volgende release. Ik weet voor nu alleen niet wanneer die komt. Nog even afwachten dus. 

@Alex_P, Dus het onderstaande klopt niet?!

 

Hallo @wjb , dat dat niet klopte was ik gisteren al achter, ik reageerde alleen in het verkeerde topic.:thinking:

Reputatie 7

Hallo @wjb , dat dat niet klopte was ik gisteren al achter, ...

Ik was daar uiteraard ook al achter, maar de uitspraak van @Alex_P is een beetje summier in wat nu precies bedoeld wordt. De functie "Landscape" is volgens de beschrijving in de Google Play store immers al in versie 6.1.0 opgenomen, maar volgens @Alex_P toch weer niet.

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @wjb , dat dat niet klopte was ik gisteren al achter, ...

Ik was daar uiteraard ook al achter, maar de uitspraak van @Alex_P is een beetje summier in wat nu precies bedoeld wordt. De functie "Landscape" is volgens de beschrijving in de Google Play store immers al in versie 6.1.0 opgenomen, maar volgens @Alex_P toch weer niet.

Sorry voor de summiere uitspraak, was niet mijn bedoeling. Dat klopt inderdaad, dat is niet goed gegaan in die update. 

De functie ‘Landscape’ zou meegenomen worden in de laatste release. Daar is echter iets fout gegaan, waardoor het nu meegenomen gaat worden in de eerstvolgende release. Deze datum is alleen nog niet bekend!

Reputatie 6
Badge +2

Het zal vast wel eens gevraagd zijn, maar is het mogelijk om als je een Unlimited abonnement hebt, toch je verbruik kan inzien in de app? 

Reputatie 7
Badge +16

Ha, @reinventor! Ja, dat klopt: deze vraag is al eens eerder gesteld, daarom kan ik je direct het antwoord geven: daar wordt aan gewerkt! :wink:

Super fijn dat het mogelijk is geworden om je KPN ID met 2FA te beschermen! Ik vroeg me af of het in de toekomst ook mogelijk wordt om een authenticator app te gebruiken voor het aanmaken van codes?

Reputatie 7
Badge +20

Daar durf ik nu nog geen antwoord op te geven. Daar heb ik nog geen informatie over. 

 

Krijg ik de nieuwe app vanzelf of moet ik die downloaden?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @trobas, dat gaat vanzelf!

Reputatie 7
Badge +21

Vandaag tref ik in de Google Play Store de nieuwe versie (v6.2.1 | Build 7524) aan.

Met deze nieuwe versie:

  • kan je een e-sim opnieuw installeren.
  • kan je je telefoon schudden op elke pagina om feedback met ons te delen.
  • kan je het thema (donker/licht) aanpassen in de app instellingen.
  • kan je de taal (Nederlands/Engels) aanpassen in de app instellingen.
  • start de app sneller op.
  • werkt de 'landscape' modus op tablets