Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

  • 21 September 2021
  • 128 reacties
  • 5182 keer bekeken
Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

128 reacties

Reputatie 7

Waarom verwijst de app naar https://kpn.com i.p.v. https://mijn.kpn.com als er aan de app gewerkt wordt?

 

Het is toch veel logischer om naar mijnKPN te verwijzen want dat is vast en zeker waar de abonnee dan naartoe zou willen.

Reputatie 7
Badge +20

@wjb ik denk dat de gedachte daarachter is dat de MijnKPN site vaak tegelijk onderhoud heeft met de app.

Reputatie 7
Badge +10

@wjb ik denk dat de gedachte daarachter is dat de MijnKPN site vaak tegelijk onderhoud heeft met de app.

Dat klopt, want ik kon dik 2u lang nergens inloggen bij KPN. 

Reputatie 7

@wjb ik denk dat de gedachte daarachter is dat de MijnKPN site vaak tegelijk onderhoud heeft met de app.

Dat klopt, want ik kon dik 2u lang nergens inloggen bij KPN. 

Maar dat was een algemene storing die niet alleen mijnKPN betrof.

Reputatie 7
Badge +10

@wjb ik denk dat de gedachte daarachter is dat de MijnKPN site vaak tegelijk onderhoud heeft met de app.

Dat klopt, want ik kon dik 2u lang nergens inloggen bij KPN. 

Maar dat was een algemene storing die niet alleen mijnKPN betrof.

Ah ok. Ik heb verder niet gekeken, behalve dan het inloggen wat niet lukte. 

Reputatie 7
Badge +10

@wjb ik denk dat de gedachte daarachter is dat de MijnKPN site vaak tegelijk onderhoud heeft met de app.

Dat klopt, want ik kon dik 2u lang nergens inloggen bij KPN. 


Gaan we weer….mijnkpn, de webpagina… 

Reputatie 7

Hmmm, hier geen problemen.

Reputatie 7
Badge +21

Website MijnKPN werkt hier ook maar de app is in onderhoud

 

Edit (21:18): de app doet het nu ook weer.

Reputatie 7
Badge +10

Hmmm, hier geen problemen.

Heb deze keer in ieder geval wel de juiste link ;-)

De app kan ik wel op inloggen. 

Reputatie 7

Website MijnKPN werkt hier ook maar de app is in onderhoud

De app doet het hier wel.

 

Reputatie 7
Badge +10

Kon zojuist weer inloggen op de website, met moeite, dat wel. Hick-ups van vanmorgen? 

Goedemiddag,

 

Ik heb mijn mobiel abonnement net verlengd en zou nu graag overstappen naar E-sim. de app lijkt echter niet te werken. Bij het opstarten blijft hij hangen in het begin scherm. is er een storing?

 

Fred

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Fredvdb,  wat lastig! Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Als je net een wijziging hebt doorgevoerd, zoals een verlenging, kan het zijn dat dit nog niet helemaal verwerkt is in het systeem. Hierdoor kan je geen nieuwe wijzigingen aanbrengen. Ik wil je vragen om het morgen nogmaals te proberen. 

Hi @Hanna_ . Ja heb de app al eens opnieuw geïnstalleerd. Werkte niet. Gisteren had ik trouwens hetzelfde probleem maar zal morgen ook nog eens proberen. Dank voor je reactie.

Reputatie 7
Badge +13

@Fredvdb, als het morgen niet werkt, dan horen we het graag. Dan gaan we verder zoeken naar een oplossing. 

Reputatie 7
Badge +22

De data wordt weer getoond met ‘GB’ i.p.v. met MB. En aan de rechterkant wordt alleen ‘13’ aangegeven. I.p.v. met 1300 MB. 

Eerst was dit ook het geval, en toen werd het weer in MB getoond. Maar nu is het weer GB, graag weer terug naar MB. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Dennis Schreve,

Ik heb dit even voor je moeten navragen. Uit onderzoek is gebleken dat het grootste deel van onze klanten/gebruikers van de app het tegoed in GB's wil zien, vandaar dat het nu weer wordt weergegeven in GB's. Dit blijft voorlopig ook zo.

Je kunt feedback indienen door met je telefoon te schudden op de pagina van je screenshot. Dit komt bij de juiste partij terecht.

Reputatie 7

Uit onderzoek is gebleken dat het grootste deel van onze klanten/gebruikers van de app het tegoed in GB's wil zien, vandaar dat het nu weer wordt weergegeven in GB's. Dit blijft voorlopig ook zo.

Maar gelukkig is dat niet voor iedereen zo.

Ik dacht ook dat het tonen van MB's of GB's afhankelijk zou zijn (en blijven) van de grootte van de databundel.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennis Schreve , heb jij nog wel dezelfde hoeveelheid data per maand?

In dit topic Feedback laatste update van MijnKPN app had jij nog 5000 (MB) en nu toon je 13 (GB).

In dat topic schreef @MarjolinaBimbambina :
Er is een ruling aangebracht waardoor je bij een abonnement boven de 10g, gigs ziet, en daaronder mb’s. Dit omdat andersom klanten met zulke grote bundels het niet fijn vinden om 10.000 mb te zien. We blijven feedback volgen en proberen iedereen happy te houden ;)

Dus óf de grens is veranderd óf jij zit nu boven de grens van 10GB (óf allebei :wink: )

Reputatie 7
Badge +22

@RBxx ik heb 8 GB van me vriendin gejat! 😜

Maar ik heb een idee: “kan er geen optie komen dat je in de app kan kiezen (schakelen) voor GB of MB?” Dan is iedereen tevreden. 

Reputatie 7
Badge +10


Online in Safari wordt ‘alleen’ mijn thuisadres niet geladen, mobiele producten wel. Maar er is elke keer wel iets met de app 🙄

Nog een algemene opmerking, wanneer er iets gewijzigd wordt, een pakket toevoegen oid, dan moet je als klant echt wachten tot de wijziging is doorgevoerd (die melding krijg je dan te zien) en dat kan dan een dikke maand duren of langer. Waarom is dat? Op deze manier kan er geen enkele wijziging of extra pakket worden toegevoegd. Daar moet ik als klant toch vrij in zijn wat ik wil toevoegen. 

Reputatie 7

Nog een algemene opmerking, wanneer er iets gewijzigd wordt, een pakket toevoegen oid, dan moet je als klant echt wachten tot de wijziging is doorgevoerd (die melding krijg je dan te zien) en dat kan dan een dikke maand duren of langer. Waarom is dat? Op deze manier kan er geen enkele wijziging of extra pakket worden toegevoegd. Daar moet ik als klant toch vrij in zijn wat ik wil toevoegen. 

Dat hoort natuurlijk niet zo te zijn. Als ik een wijziging doorvoer, zoals bijvoorbeeld een zenderpakket toevoegen, dan is deze vrijwel direct beschikbaar. Laatst heb ik het Pluspakket uit mijn abonnement verwijderd en vervolgens weer opgevoerd zodat deze gratis ging worden. Dit was in een paar minuutjes geregeld.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Anneke-Anna, mijn collega's zijn bezig het inzien van je thuisabonnement te repareren. Daar lijkt nu even iets niet goed te gaan.

Het moeten wachten hangt een beetje van de wijziging af, het probleem is dat er maar 1 wijziging tegelijk kan zijn. Bij de meeste wijzigingen zoals zenderpakketten en extra diensten is dit vrijwel altijd met een uurtje wel rond. Bij sommige wijzigingen of sommige situaties waar er iets met logistiek, infrastructuur of monteurs moet gebeuren kan dit wat langer duren.

Reputatie 7
Badge +10

@Thomas Die 1 wijziging per keer is toch vreemd en eigenlijk (minus eigenlijk 😉 ) helemaal niet klantvriendelijk. Dat is in ieder geval waar ik op doelde inderdaad. 
Het uit/aan zetten waar @wjb op doelde dat lukt dan ook niet omdat er vaak de melding is dat er geen wijzigingen doorgevoerd kunnen ivm lopende wijziging. Ik vind dat raar als klant zijnde. Ik had trouwens op het forum een opmerking van @Jeroen-bart Engelen hier over gezien, dat er over gedacht wordt vanuit KPN dat de klant meer wijzigingen tegelijk moet kunnen doorvoeren, ik kan die reactie alleen niet zo snel terug vinden. 

De app werkt trouwens inmiddels weer. 

Reputatie 7
Badge +20

@Anneke-Anna Ah top! :)

Die feedback is inderdaad ontvangen maar hebben we verder nog niets concreets over. Volgens mij is dat ook een vrij ingewikkeld probleem op op te lossen.