Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

  • 21 September 2021
  • 128 reacties
  • 5207 keer bekeken
Ontdek de vernieuwde MijnKPN app

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

128 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Dennis Schreve Voor zover ik weet zit hier geen limiet op, dus je kunt je uitleven qua blokkeren! :)

Reputatie 7
Badge +22

@Dennis Schreve Voor zover ik weet zit hier geen limiet op, dus je kunt je uitleven qua blokkeren! :)

😂 OKÉ!!! 😜

Reputatie 7

@Dennis Schreve Voor zover ik weet zit hier geen limiet op, dus je kunt je uitleven qua blokkeren! :)

😂 OKÉ!!! 😜

@Denise_ schrijft in het onderstaande topic er een limiet van 100 nummers is.

 

Reputatie 7
Badge +30

@Dennis Schreve Voor zover ik weet zit hier geen limiet op, dus je kunt je uitleven qua blokkeren! :)

😂 OKÉ!!! 😜

@Denise_ schrijft in het onderstaande topic er een limiet van 100 nummers is.

 

 

Heb dit even toegevoegd aan het startbericht.

Heb dit even toegevoegd aan het startbericht.

Hoi, @Erik_ . In diezelfde alinea staat ook PSTN/ISDN. En dat terwijl de app was vernieuwd ISDN (bij mijn weten) al zo'n 3 maanden niet meer bestaat.

Reputatie 7
Badge +17

 @PeterG Volgens mij zijn er nog abonnementen/producten die als “PSTN/ISDN” vermeld worden in MijnKPN of op de factuur. Dit weet ik niet zeker, maar vraag het even na. Anders kunnen we ISDN verwijderen. 

++ verwijderd ++

Reputatie 7
Badge +21

Er staat een nieuwe versie (6.4.0) van de app in de Google Play store:

In deze nieuwe versie:

  • Kun je met een Unlimited abonnement bij het inzien van je dagelijkse gebruik, nu ook direct je dagbundel aanvullen.
  • Hebben we verschillende verbeteringen doorgevoerd zodat de app nog soepeler loopt.

Helaas is het “verbod” op het maken van screenshots nog steeds aanwezig.:cry:

Het is wel duidelijk dat SMS als 2FA niet veilig genoeg is. Al een aantal keer heeft mijn lieve buurman AKA 'mijn hacker’ of iets besteld op mijn account, of mijn wachtwoord veranderd. Als ik even doosnuffel op security pagina's dan is een 2FA op basis van SMS minder veilig dan via de google of Microsoft 2FA apps…. Mogen wij de keuze tussen SMS en 2FA app?

Reputatie 7

Het is wel duidelijk dat SMS als 2FA niet veilig genoeg is. Al een aantal keer heeft mijn lieve buurman AKA 'mijn hacker’ of iets besteld op mijn account, of mijn wachtwoord veranderd.

Heeft jouw buurman dan toegang tot jouw SMS?

 

Als ik even doosnuffel op security pagina's dan is een 2FA op basis van SMS minder veilig dan via de google of Microsoft 2FA apps…. Mogen wij de keuze tussen SMS en 2FA app?

Ik hoop dat KPN ook authentication apps gaat ondersteunen.

Reputatie 7
Badge +28

Er staat een nieuwe versie (6.4.0) van de app in de Google Play store:

In deze nieuwe versie:

  • Kun je met een Unlimited abonnement bij het inzien van je dagelijkse gebruik, nu ook direct je dagbundel aanvullen.
  • Hebben we verschillende verbeteringen doorgevoerd zodat de app nog soepeler loopt.

Helaas is het “verbod” op het maken van screenshots nog steeds aanwezig.:cry:

Update gedaan naar versie 6.4.2

(Verbeteringen doorgevoerd voor tweestapsverificatie en inloggen in de app.) 

Kennelijk, anders kun

 

Heeft jouw buurman dan toegang tot jouw SMS?

 

Als ik even doosnuffel op security pagina's dan is een 2FA op basis van SMS minder veilig dan via de google of Microsoft 2FA apps…. Mogen wij de keuze tussen SMS en 2FA app?

Ik hoop dat KPN ook authentication apps gaat ondersteunen.

 

anders kun je geen dingen bestellen,of wachtwoorden wijzigen toch?

Sinds de omzetting van xs4all naar KPN lijkt de app niet meer te willen doorstarten, als ik verbonden ben via WiFi.

Schakel ik WiFi uit, ligt hij gelijk door. En als ik dan WiFi inschakel, gelijk de melding dat ik “niet verbonden ben met internet”  🤔🤯🙈

 

PiHole blokt niets nieuws tov twee weken terug (voor omzetting).

 

Rara, wat kan het zijn?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KortF, Het enige wat ik me kan bedenken is het ontkoppelen, opnieuw koppelen en het later nog eens proberen(of via een andere browser/apparaat). Als dat het niet oplost kun je hierover het beste even aankloppen bij mijn collega's van XS4all

Reputatie 7

Ik zie dat het contact e-mailadres wat gekoppeld is aan het abonnement, anders is dan het e-mailadres wat gekoppeld is aan je KPN ID Forum profiel.
Als dat aangepast moet worden, neem dan eens contact op met onze klantenservice. 

@Shyrin_, Kan je dan niet zelf het contact e-mailadres aanpassen via MijnKPN?


*Admin: reactie verplaatst naar bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb je goede vraag even uit het Viaplay topic geplukt, hoor @wjb!

Nee, volgens mij kun je zelf niet het contact e-mailadres aanpassen via MijnKPN. 
Je kunt qua inloggegevens een wijziging van het e-mailadres doorgeven, maar daarmee wijzigt het contact e-mailadres bij ons niet… tenminste niet als ik het bij mezelf uittest. Ik heb er navraag over gedaan bij het MijnKPN-team!

Reputatie 7

Nee, volgens mij kun je zelf niet het contact e-mailadres aanpassen via MijnKPN. 
Je kunt qua inloggegevens een wijziging van het e-mailadres doorgeven, maar daarmee wijzigt het contact e-mailadres bij ons niet… tenminste niet als ik het bij mezelf uittest. Ik heb er navraag over gedaan bij het MijnKPN-team!

Het zou mijns inziens zeer gewenst zijn als je als abonnee zelf jouw contact emailadres zou kunnen wijzigen. Wel zou ik willen opteren dat er altijd een verificatiecode naar dat emailadres gestuurd wordt die vervolgens ingegeven moet worden om zo typefouten te ondervangen.

Reputatie 7
Badge +21

Er is een nieuwe versie verschenen in de Google Play store.

Nieuw in deze app versie 6.5.0

  • Mooiere weergave van zenderpakketten en entertainment
  • Direct inzicht in eerder gedeelde MB’s
  • Mogelijkheid om screenshots te maken (👍🏼eindelijk terug !!)
  • Verbeterde toegankelijkheid van de app
  • Aantal bugs opgelost

 

Reputatie 7
Badge +30

Goeie, @RBxx. Updateregeltje toegevoegd aan het startbericht.

Reputatie 7
Badge +21

Vandaag een belangrijke stap. De nieuwe versie ondersteunt Automatisch MB’s delen.

Nieuw in deze versie (6.6.0):

  • Kun je automatisch MB’s delen instellen. Zo deel je gemakkelijk maandelijks dezelfde hoeveelheid MB's met dezelfde ontvanger.
  • Is de toegankelijkheid met TalkBack verbeterd.
  • Selecteer je een alternatief app icoon onder Profiel → Instellingen.
  • Is een aantal bugs opgelost.

Zie: Automatisch MB's delen | KPN Community

Reputatie 7
Badge +20

Yessss, ik voeg hem toe! We hebben daar nu ook een los topic over! 

 

Sinds gisteren klant bij kpn en de mijn kpn app gebruikt. Wat mij opviel en ergerde is dat pop up scherm voor het aanvullen van gegevens niet scrollbaar is op mijn iPhone SE 2021. Daardoor kan ik niet op de Ga Door knop klikken onderaan want die komt niet in beeld. Uitzoomen kan niet, dan springt hij meteen weer terug.

Aanpassen via de website kan niet, want alleen in de App. Klantenservice bellen werkt niet want te druk en je wordt doorverwezen naar een in dit geval niet bruikbare robot. Uiteindelijk de App ook maar op tablet geïnstalleerd en daar lukt het wel omdat dat scherm groot genoeg is..

Feedback geven op de App kan nergens in de App (tenminste ik kon het niet vinden), daarom hoop ik dat het helpt als ik het hier neer zet.

Verder ben ik positief over de App hoor 😁 werkt snel en soepel. Gegevens worden direct overgenomen 👍🏼

Ik ben best wel teleurgesteld in hoe KPN omgaat met security, en hoe men de dienst vooral focust op de mobiel, men moet zich ook meer focussen op de computergebruiker. dus alleen een app op de telefoon die secure is, is niet voldoende.

Reputatie 7

Ik ben best wel teleurgesteld in hoe KPN omgaat met security, en hoe men de dienst vooral focust op de mobiel, men moet zich ook meer focussen op de computergebruiker. dus alleen een app op de telefoon die secure is, is niet voldoende.

Waarom ben je teleurgesteld in hoe KPN omgaat met security?

 

Waarom ben je teleurgesteld in hoe KPN omgaat met security?

Omdat security beter is op de telefoon dan op een computer. Niet iedereen internet uitsluitend op een telefoon. Daar laten ze gewoon steken vallen.