Beantwoord

ontkoppelen mobielnummer uit mijn KPN

  • 25 February 2019
  • 6 reacties
  • 4758 keer bekeken

ik heb KPN compleet met 2 gekoppelde mobiele nummers. Nu wil ik één nummer verwijderen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg dit niet voor elkaar.
Weet iemand hoe ik dit kan doen.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 February 2019, 11:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hmm 🤔

Als je in je ACCOUNT klikt op Producten dan staat de volgende alinea eronder:

Product verwijderen

Wilt u de gegevens van een product niet meer in MijnKPN zien? Dan kunt u deze ontkoppelen. Hiermee zegt u niet uw abonnement op.
Ontkoppel product

Het laatste Ontkoppel product is daarin een link. Bij mijn weten gaat dit alleen via de website-versie op laptop of pc.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @ontkoppelen mobielnummer, welkom! Het klopt helemaal wat Peter zegt. Ga je er op die manier uitkomen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het maar weten.
lukt nog niet, ik zie in mijn produkten niet het gekoppelde nummer terug wat ik wil ontkoppelen. Als ik bij MB delen kijk staat het nummer waar ik MB mee wil delen nog steeds vermeld, terwijl ik dit wil ontkoppelen.
Reputatie 7
Badge +30
Begrijp ik goed dat jij het 06-nummer niet onder jouw MijnKPN account hebt hangen, maar dat het een 06-nummer is waarmee jij KPN Compleet bent? Degene waarvan het 06-nummer is, kan zijn/haar factuuradres wijzigen en dan verdwijnt het nummer bij jouw Compleet registratie. Dat kan wel even duren. Mocht je er niet uitkomen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je jouw 06-nummer onder 'klantnummer mobiel' zet en het ander 06-nummer onder 'persoonlijke opmerkingen', dan help ik je graag. Alleen jij en wij, moderators van KPN, kunnen deze gegevens inzien.
Ik heb het forumprofiel aangevuld met nodige informatie, graag het genoemde 06 nummer ontkoppelen
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens! Het nummer moet dus eigenlijk helemaal verhuisd worden, begrijp ik. De contractant kan via haar MijnKPN account haar adres wijzigen. Dan wordt haar nummer verwijderd uit jullie Compleet registratie. Ze kan ook even bellen met onze klantenservice (gratis via 0800-0402). Ik mag dit niet regelen, in verband met extra controles bij het wijzigen van klantgegevens. Als het verwerkt is, wordt ze automatisch uit jullie Compleet registratie gehaald. Mochten jullie dit per direct willen, kan ze ook 'COMPLEET UIT' naar 1515 sms'en met het betreffende telefoonnummer. Gaat het zo lukken? Als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag.