Beantwoord

Ontkoppelen product uit MijnKPN

  • 24 September 2020
  • 4 reacties
  • 431 keer bekeken

Hallo,

Graag zou ik mijn product via MijnKPN willen ontkoppelen. Elke keer als ik op de site of via de app op de ontkoppel product klik kom ik automatisch bij abonnementen toevoegen. Wat kan ik hieraan doen?

icon

Beste antwoord door Ron van KPN 1 October 2020, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Wwerrdy , welkom hier. Het klopt wat je aangeeft. Sinds ongeveer een weekje speelt dit probleem. 🙁 Mijn collega's zijn er op de achtergrond druk mee bezig, alleen weet ik nog niet wanneer het is opgelost. Voor nu kan ik alleen adviseren om het later nog eens te proberen. Excuses voor het ongemak! Mocht je nog andere vragen hebben, laat het vooral weten.

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Wwerrdy, ik heb een kleine update over dit probleem. Het is weer mogelijk om via de webpagina van MijnKPN producten te ontkoppelen. Via de MijnKPN app lukt dit nog niet.  Ik hoor graag of het gelukt is om via de webpagina van MijnKPN het product te ontkoppelen.

Reputatie 6
Badge +10

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Hoe zorg ik ervoor dat mijn producten NIET worden ontkoppeld door iemand anders uit mijn huishouden?