Vraag

Ontvang geen e-mail voor het aanmaken van een MijnKPN account

  • 27 September 2020
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

andere browser werkt ook niet. ik ontvang wel gewoon mails van iedereen. ik heb nog geen kpn account met dit email adres, 100% zeker. (ik kan dus ook geen nieuw wachtwoord aanmaken, want het email adres is onbekend).

 

het probleem ligt bij jullie site/mails die niet verzonden worden!!!


Als succes?

 

Hier hetzelfde probleem. Hotmailadres wordt dagelijks succesvol gebruikt. Bevestigingsmail komt niet binnen in inbox. Ook niet in de ongewenste mail. Ook niet met andere browser, ook niet met na nogmaals proberen. Adres 100% zeker goed overgenomen.

 

KPN Graag oplossen.

*Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @KPNj en welkom op het forum! Ik heb voor het topic waar je in eerste instantie onder reageerde de specialist gemaild hierover. Zodra ik een reactie van hem heb laat ik het weten! 

Reputatie 7
Badge +17

Zou je in je forumprofiel het e-mail adres willen zetten waar het om gaat? Die kan onder persoonlijke opmerkingen. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kunnen de specialisten kijken of er wel een e-mail is verstuurd. 

Reageer