[Opgelost] MijnKPN: MijnKPN is op dit moment niet verbonden

  • 6 May 2021
  • 19 reacties
  • 231 keer bekeken
[Opgelost] MijnKPN: MijnKPN is op dit moment niet verbonden
Reputatie 7

Storing MijnKPN

Er is op dit moment een storing gaande met MijnKPN. Je krijgt een melding:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Dit gebeurt zowel in de webversie als in de app.

 

Er wordt aan gewerkt om deze storing te verhelpen. Zodra we een update hebben, zullen we dat in dit topic plaatsen. Losse topics over deze storing worden samengevoegd met dit verzameltopic.

Onze excuses voor het ongemak.

 

 

Status

16:11 Storing is opgelost.

15:14 Storing is in onderzoek.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Badge

SInds vandaag krijg ik na het aanloggen op mijn.kpn.com een service pagina met de melding “MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.”. En veder geen gegevens over mijn abonnenment, maar ook mijn profiel blijft leeg.

Ook op de mijnkpn-app op Android worden geen gegevens geladen over mijn abonnement. App lijkt eindeloos te zoeken zonder enigerlei foutmelding. Is er een storing met MijnKPN ? 

ik kan niet inloggen op mijn kpn, de gegevens worden niet geladen,…

via de laptop krijg ik de melding mijn kpn is nu niet verbonden .mogelijk zijn niet alle gegevens actueel….

Ik wil mb s delen met een gezinslid, dit gaat nu niet,….

 

Bij mij hetzelfde. Zowel op de laptop als op mijn telefoon. Lastig.

ik kan niet meer inloggen op mijnkpn, ook niet uitloggen niks werkt meer, krijg een meldig

Mijn kpn is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Raar er is niets veranderd wat nu?????

ik kan me in een x niet meer inloggen op mijn kpn krijg steeds een foutmelding nl:

MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

Ik kan nergens op klikken er kon niets in beeld.

Wat nu??

Mijn KPN werkt niet (niet de app en niet de wegversie), ik krijg steeds de melding: MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel.

 

Verder probeer ik een monteur te plannen via een link die ik van KPN ontvangen heb, echter komt er dan een roze balk in beeld waarin staat “ u bent uitgelogd, log in”, ik ben echter op dat moment steeds wel ingelogd. Heb alles al geprobeerd, cookies en history verwijderen, password vernieuwen.

 

wat kan ik doen?

Reputatie 7
Badge +30

Hallo allemaal! We ervaren op het moment een storing met de MijnKPN. Onderzoek naar oorzaak en oplossing is in volle gang. Als we verdere updates hebben laten we het hier weten.

Reputatie 7
Badge +21

De storing lijkt opgelost, zowel via website als Android app doet MijnKPN het hier weer.

Reputatie 7
Badge +30

Inderdaad, we krijgen vanuit de techniek ook door dat het probleem weer verholpen lijkt en merken zelf ook geen problemen meer.

helaas, het probleem is nogs teeds bij mij.

 

Reputatie 7
Badge +30

Ai, dat is jammer, @MarthijnvdB! Je krijgt nog dezelfde melding als eerder "MijnKPN is op dit moment niet verbonden. Mogelijk zijn niet alle gegevens actueel”?

Wil je het eens in een andere browser proberen? Of, als dat niet lukt, de cookies verwijderen en de cache legen in je huidige browser? Mocht dat ook niet helpen, wil je dan eens je product(en) in de MijnKPN ontkoppelen en daarna weer toevoegen?

Als ook dat niet helpt, geef het hier aan (en vul dan ook alsjeblieft je forumprofiel in) dan kunnen we dit doorgeven en (laten) nakijken.

Hoi @Erik_ , het lukt nog steeds niet. Ik heb mijn profiel verder ingevuld. Ik hoor graag van jullie.

Reputatie 7
Badge +17

@MarthijnvdB ik zie dat het product waarom het gaat nog in de status van bestelling staat. Zou je eerst de installatie willen doen en dan een paar uur nadat je diensten hebt nogmaals willen proberen de MijnKPN te koppelen?

Kan het zijn dat het probleem vandaag weer actueel is? Ik krijg dezelfde melding, welke browser ik ook probeer. @Jasper @Erik_ ?

Reputatie 7
Badge +20

Je bent tot nu toe de enige die hier een melding over maakt @EDF2, zelf heb ik zowel via de site als via de app alles inzichtelijk dus er lijkt in ieder geval geen algemeen probleem te zijn. Wel vreemd dus dat jij nu met meerdere browsers tegen deze melding aanloopt :thinking:  Gebruik je de app ook en zo ja, wat gebeurt daar?

Reputatie 5
Badge +6

@Jasper Kan ik je een prive berichtje sturen? Zoja, kan je dit even inschakelen of hoe dat ook moet?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Julian, Jasper is er momenteel niet! Kunnen we iets voor je betekenen?

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Julian, Jasper is er momenteel niet! Kunnen we iets voor je betekenen?

Naja maakt niet uit ja je kan wel wat doen 🙂 Jasper vragen om zen priveberichten aan te zetten met zen werktijd en mij effe te berichten had wat vraagjes.

Reputatie 7
Badge +20

Jasper geniet van zijn vrije dagen. Ik laat hem mooi met rust.