Beantwoord

oude facturen 2017

Ik ben geen klanten meer maar heb mijn facturen van 2017 nodig. waar kan ik die opvragen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 28 december 2018, 17:27

Goedemiddag juqu, Gaat het hierover de facturen van je mobiele abonnement of over de facturen van je vaste diensten? Ik kan ze je in ieder geval opsturen. Zou je je 06- nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het voor je in orde maken.

Bekijk origineel

7 reacties

Ik wil al mijn facturen van 2017 graag ontvangen en inzien.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Zover ik weet mag KPN gegevens maximaal 6 maanden bewaren.
KPN stuurt altijd een kopie van een factuur naar een door jouw opgegeven mail adres,
Heb je daar al gezocht?

*Admin: Reactie samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +18
Goedemiddag juqu, Gaat het hierover de facturen van je mobiele abonnement of over de facturen van je vaste diensten? Ik kan ze je in ieder geval opsturen. Zou je je 06- nummers, postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik het voor je in orde maken.
Hi, ik heb nu alles toegevoegs aan profiel enhoop dat voldoende is.
Reputatie 7
Badge +18
Bedankt @juqu , Kan ik de facturen sturen naar het e-mailadres die gekoppeld is aan je forumprofiel?
Reputatie 7
Badge +18
@Kevin L, De facturen moeten wel een aantal jaar bewaard worden, alleen de specificaties worden i.v.m. de wet op privacy na een half jaar verwijderd.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer