Beantwoord

Oude webruimte opschonen

  • 23 January 2019
  • 4 reacties
  • 145 keer bekeken

Ergens in 2002 heb ik met een aantal studenten een abo genomen op internet van planet.nl In die tijd heb ik informatie op het web gezet, wat toen leuk was voor ons studentenhuis. Nu ca 17 jaar later baal ik er van dat alles nog op internet staat. Daarom wil ik alles verwijderen. ik heb echter geen abo en heb geen idee of iemand deze nog heeft. Volgens de helpdesk is hij nog actief, maar onbekend is bij wie omdat er niet op gebruikersnaam gezocht kan worden. Ik kan het ook niet achterhalen.

Is er een mogelijkheid dat ik de informatie kan verwijderen? Ik heb alleen een gebruikersnaam en een url:

http://home.planet.nl/~wild0181/

Of is er een mogelijkheid om te achterhalen wat het ww van mijn ftp is? of op wiens naam het abo nu staat?

Ik weet niet hoe ik dit voor elkaar kan krijgen als ik nu niets doe, staat het over 100 jaar nog op internet.

Ik hoop dat iemand een oplossing of een richting voor mij heb.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 29 January 2019, 21:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Auke, welkom hier. Uiteraard kan ik achterhalen waar dit bij hoort en ook verwijderen. Dit kan ik echter niet zomaar doen. Heb je helemaal geen gegevens voor me? Oud adres, naam van contractant etc.? Ik heb toch iets nodig om actie te ondernemen. Ik hoor graag van je.
Beste Alex,

Ik kan idd jou iets meer gegevens geven, maar kan dat ook in een privé bericht?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel voor je bericht. Bij deze verwijderd. 🙂
Top! Super bedankt!