Beantwoord

overgestapt en blijf facturen houden van kpn

  • 27 July 2019
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

H

allo,

ik ben overgestapt van kpn naar ziggo om verschillende redenen;
  1. te duur
  2. mijn tv viel 5x per avond gemiddeld eeg en dat was onmogelijk vlgs kpn ( bij ziggo nooit meer last van)
maar alles is netjes gegaan behalve dat ik facturen blijf krijgen van de kpn. De bedragen terug laten storten (storneren) en gemaild dat ik geen abonnement meer heb. Maar Kpn doet blijkbaar niet aan mailen, ja eenzijdig naar de klanten, maar ontvangen niet.

ik heb een bevestiging binnen van KPN heb gebeld en ik moet het stoppen van facturen via ziggo regelen. Zij zeggen echter alles netjes te hebben afgehandeld. Per volgende week krijg ik meteen een boete van KPN vanwege mijn storneren, maar ik ontvang niets meer...

in de bijlage de bevestiging van kpn... ik weet bet niet meer, hoe

los ik dit op?

groeten Marike

icon

Beste antwoord door Marina_ 28 July 2019, 11:36

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo,

ik ben overgestapt van kpn naar ziggo om verschillende redenen;
  1. te duur
  2. mijn tv viel 5x per avond gemiddeld eeg en dat was onmogelijk vlgs kpn ( bij ziggo nooit meer last van)
maar alles is netjes gegaan behalve dat ik facturen blijf krijgen van de kpn. De bedragen terug laten storten (storneren) en gemaild dat ik geen abonnement meer heb. Maar Kpn doet blijkbaar niet aan mailen, ja eenzijdig naar de klanten, maar ontvangen niet.

ik heb een bevestiging binnen van KPN heb gebeld en ik moet het stoppen van facturen via ziggo regelen. Zij zeggen echter alles netjes te hebben afgehandeld. Per volgende week krijg ik meteen een boete van KPN vanwege mijn storneren, maar ik ontvang niets meer...

in de bijlage de bevestiging van kpn... ik weet bet niet meer, hoe los ik dit op?

groeten Marike


Goedemorgen @Marikeisgeirriteerd, Ik zoek graag voor je uit hoe dit heeft kunnen gebeuren en waarom je nog steeds facturen krijgt. Zou je daarvoor je KPN klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Als je dit gedaan hebt, stuur je in dit topic dan weer een bericht? Dan kan ik het z.s.m. oppakken en uitzoeken hoe we dit op gaan oplossen.
Reputatie 7
Badge +19
@Marikeisgeirriteerd, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer