Beantwoord

Overstappen naar Ziggo met overstapservice maar van KPN nog niets gehoord

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 230 keer bekeken

Ik stap over naar Ziggo compleet met overstapservice maar ik heb van KPN nog niets vernomen . Ziggo heb ik inmiddels en ik heb bij hun ook nagevraagd of ze het abonnement bij KPN hebben opgezegd en dat is door hun bevestig ..Vraag aan KPN waar is uw brief ?
icon

Beste antwoord door Jh.zwiers 23 September 2019, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Email was gestuurd naar kpnplanet email adres ..Dus opgelost
Reputatie 7
Badge +21
@Jh.zwiers, bedankt voor je berichtjes. Fijn dat het inmiddels opgelost is, een fijne overstap gewenst! 😄
hoe is de verbinding bij Ziggo ? dan stap ik ook over want dit bij kpn is vragen om overstappen pfff
Reputatie 7
Badge +21
@sjaak1957, goedemorgen! Wij kregen de indruk dat je geholpen was in je eigen topic. Is dat niet het geval? Dan hoort Marcia dit graag in je eigen topic zodat ze je hier bij kan helpen!
Goede middag ja ik dacht dat de problemen verholpen waren. maar gisteren was het weer huilen met de pet op . zit je F1 te kijken krijg je weer steeds geen verbinding pfff. Dan schieten de tranen me toch echt in de ogen hoor en denk waar betaal ik nou zoveel voor .er zijn goedkopere aanbiedingen maar ik blijf KPN trouw . maar dat komt nu toch een beetje op losse schroeven te staan onderhand .wel jammer jullie hier op het forum doen jullie best voor de klant. er is ook geen touw aan vast te knopen wanneer ik storing heb heel wisselvallig .nu weer internet en TV anders kan ik ook niet schrijven .nu eerst koffie een fijne dag .
Reputatie 7
Badge +21
@sjaak1957, ik lees het in het andere topic. Mijn collega heeft al het een en ander besproken, en we blijven ons best doen! Voor nu houden we het bij dat topic, anders gaan we dubbel werk doen en elkaar in de weg lopen 😉

Reageer