Beantwoord

overzicht en producten worden niet weergegeven in mijn kpn?

  • 12 March 2020
  • 17 reacties
  • 995 keer bekeken

Zodra ik inlog op mijn kpn blijft hij het overzicht en producten laden. Service en profiel zijn zichtbaar maar de rest niet?

dit alles is sinds 4 dagen zo.

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 15 March 2020, 15:47

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Celika 

 

Gebruik je de app? Probeer anders eens de website Mijn KPN

Lukt het daarmee ook niet,test dan eens of het met een andere webbrowser wél lukt.

@Tycha 

 

bedankt voor je reactie me helaas helpen beide niet.

Zelfs de app verwijderd maar dat werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +24

Via MijnKPN kunt u uw producten toevoegen.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Celika, welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. :smile: Als alleen de producten niet zichtbaar zijn vermoed ik ook dat deze nog aan je profiel gekoppeld moeten worden zoals @Nick83 aangaf. Als je via je webbrowser inlogt op je MijnKPN kun je daarna via Producten kiezen voor producten toevoegen. Als je ze op die manier gekoppeld hebt zijn ze daarna inzichtelijk voor je! 

Allemaal bedankt maar niks werkt

alles stond al gekoppeld maar wilde mijn factuur inzien en dat lukt gewoon niet

Reputatie 7
Badge +17

Wat gek zeg. :confused:  Wat als je op je MijnKPN inlogt via de webbrowser? Kun je dan wel je facturen inzien? Zo niet, wat krijg je dan wel te zien als je naar het factuuroverzicht gaat en kun je wel het product selecteren waar het om gaat? Kun je anders een foto sturen van wat je precies ziet? Op de adresgegevens die je hebt ingevuld in je profiel kan ik zien dat je vaste diensten zijn aangemeld voor KPN ID, dus als het hierom gaat moeten we de facturen inzichtelijk kunnen krijgen! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Hoi, ik heb hetzelfde probleem. En als ik inlog op mijn kpn zie ik hetzelfde als op de app, niks dus…..

Reputatie 7
Badge +17

@Esmir Welkom op het forum! Heb je ook bovenstaande stappen al geprobeerd? Met name deze:

Als alleen de producten niet zichtbaar zijn vermoed ik ook dat deze nog aan je profiel gekoppeld moeten worden zoals @Nick83 aangaf. Als je via je webbrowser inlogt op je MijnKPN kun je daarna via Producten kiezen voor producten toevoegen. 

 

Dit heb ik al geprobeerd. Alleen service geeft resultaat

 

Bij producten staat dat ik het product kan verwijderen met button ontkoppel product

Reputatie 7
Badge +25

Gebruik je de app? Of juist MijnKPN via de browser? 

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Er komt geen overzicht tevoorschijn en de producten laden niet… Zowel via de app en de website zelf.

 

Reputatie 7
Badge +25

Welke browser is dat @Blitz? Zou je ook eens een andere kunnen testen?

De schermafbeeldingen komen van Firefox. Helaas dezelfde resultaten voor Edge en Chrome…

Reputatie 7
Badge +17

Check. Zou je dan het abonnement willen ontkoppelen? Onderaan het productenoverzicht kun je deze optie vinden, op de eerste foto die je stuurde. Als je hem ontkoppelt en daarna opnieuw koppelt, laadt alles dan wel goed in? 

Top, dat was de oplossing. Bedankt!

Reageer