Beantwoord

overzicht en producten worden niet weergegeven in mijn kpn?

  • 7 April 2021
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik kan mijn producten en overzicht niet zien, blijft maar draaien. Verschillende browsers geprobeerd.

 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 9 April 2021, 10:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Janinek, welkom en bedankt voor je bericht! We moeten uitzoeken waar dit precies mis gaat: op dit moment zijn er geen problemen bekend met het inloggen in MijnKPN of het tonen van het overzicht en producten.

Kon je eerder wel inloggen in MijnKPN of is dit voor de eerste keer? Heb je de cookies en geschiedenis in de browser(s) ook al gewist? En inloggen in de MijnKPN ID app, lukt dat ook niet?

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Beste kpn, ik krijg de melding er is geen internet aan kpn id gekoppeld en eerder had ik een collega aan de tel en die zag ook dat mijn producten nier goed staan in mijn kpn ( ik zat eerder bij telfort , internet staat nier in kpn app ) . Nu ben ik verhuist,  krijg ik een melding dat alles klaar is om te installeren maar zoals boven geschreven lukt dit niet. Hoe kan ik dit oplossen? 

 

Groetjes Debby