Beantwoord

Overzicht looptijd ivm overstappen naar andere provider

• 9 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 184 keer bekeken

Geachte KPN,

Waar kan ik het snelste een overzicht met al mijn lopende abonnementen van mijn mobiele nummers, tv en glasvezel abonnement, zodat ik weet wat mijn mogelijkheden zijn of wanneer ik kan overstappen naar de concurrent?
Ik ben na al die jaren nog nooit zo honds behandeld, door jullie chatrobot Andreas. En mocht het geen chatrobot zijn, dan graag vervangen door een chatrobot! Elke chatrobot kan namelijk een copy-paste actie uitvoeren op simpele vragen.
icon

Beste antwoord door Erik_ 9 augustus 2018, 18:40

hallo @Ryan007
Jammer dat het contact zo slecht gelopen is.
Je kunt ook hier vertellen welke problemen je hebt, we willen je graag er mee helpen.
Wil je vertellen waarom je de chat hebt aangeroepen met welk probleem?
Overigens kun je in MjnKPN zien welke looptijden je van je abonnementen hebt.
Hoi Ryan, welkom op het forum! Heel jammer te horen dat je contact slecht is verlopen. We helpen je graag als je een vraag hebt, dus stel ze hier gerust.

Wat betreft overzicht van je abonnement is de MijnKPN, zoals Huistijger al aangeeft, de beste manier om je abonnementen te bekijken. Je ziet daar de inhoud en de prijs en je einde contractsdatum, Let er bij mobiel wel op dat je korting niet wordt weergegeven in de prijs. Check daar dan je factuur voor het daadwerkelijke bedrag dat je elke maand betaalt.
Bekijk origineel

5 reacties

Goedenavond @huistijger en @Erik_,

Ik had wellicht de pas op de plaats moeten nemen en de eer aan mezelf moeten houden om de chat vroegtijdig te beeindigen. Excuus voor deze onnodige drama en nog bedankt voor de info..

Ik was verbaast/lichtelijk geïrriteerd over het feit dat er sinds kort programma's niet terug kan/mag worden gekeken ivm kijkrechten van de omroep (in dit geval wilde mijn vrouw Ellen DeGeneres terugzien met de optie "Afspelen vanaf begin", wat sinds kort niet meer kan).
Hier had ik vragen over sinds wanneer dit was en waarom ik, als jullie klant, niet op de hoogte zijn gebracht in de verandering van de voorwaarden of mogelijkheden.
Het antwoord was letterlijk een copy-paste (kwam ik kort erna achter door het antwoord te Googlen), maar dat ik dan als een biermaatje uit de kroeg een getutoyeerde opmerking terugkreeg "Dan heb je dus je antwoord!" of "Nee maar je h ebt je antwoord toch?" schoot ik enigszins uit mijn slof. Ik hoef niet te worden behandeld als een koning, maar zeker niet als een knikkermaatje. Het was voor mij een druppel op de gloeiende plaat, wat nu uitgelopen is tot een olievlek.
Zodoende wil ik informeren naar mijn stand van zaken en wat de mogelijkheden zijn tot het eventueel uitfaseren van al onze abonnementen.

Weten jullie toevallig of de internetsnelheden binnen de abonnementsvorm "Internet en TV" op korte termijn omhoog gaan? Ziggo biedt voor zowaar hetzelfde geld namelijk het dubbel snelheid (KPN 100 Mbit/s download tot 10 Mbit/s upload vs Ziggo 200 Mbit/s download 20 Mbit/s upload).
Reputatie 7
Badge +18
hallo @Ryan007
Je kunt ook hier vertellen welke problemen je hebt, we willen je graag er mee helpen.
Reputatie 7
Badge +27
hallo @Ryan007
Hoi Ryan, welkom op het forum! Heel jammer te horen dat je contact slecht is verlopen. We helpen je graag als je een vraag hebt, dus stel ze hier gerust.

Wat betreft overzicht van je abonnement is de MijnKPN, zoals Huistijger al aangeeft, de beste manier om je abonnementen te bekijken. Je ziet daar de inhoud en de prijs en je einde contractsdatum, Let er bij mobiel wel op dat je korting niet wordt weergegeven in de prijs. Check daar dan je factuur voor het daadwerkelijke bedrag dat je elke maand betaalt.
Reputatie 7
Badge +27
Dank voor je toelichting, Ryan. Ik ben het eens dat een dergelijke reactie vanuit de medewerker ongelukkig overkomt. Het zal vast de bedoeling niet zijn geweest, maar dat zijn dingen waar je (als medewerker) bij communicatie via tekst goed bij moet nadenken.

Peter geeft al een reactie op de snelheidsverhoging. Je kunt in je MijnKPN ook zien of de 200/20 snelheidsoptie beschikbaar is op jouw adres. Of we volgend jaar pakketten krijgen waar 200/20 de standaard tot-snelheid is weten we nog niet. Maar, vanuit mezelf gesproken, als we dat doen verwacht ik het alleen bij het 4K-pakket.

Wat het terugkijken betreft, dat is inderdaad gebaseerd op rechten van de omroep. We hebben dat onlangs uitgezocht. We krijgen de programmagids, met daarbij alle relevante 'vlaggetjes' of een programma opgenomen of teruggekeken kan worden aangeleverd vanuit een speciale epg-leverancier. Die verkrijgt alle informatie vanuit de omroepen en geeft dat zo aan ons door. Hierdoor krijgen wij geen bericht vooraf welke programma's wel en niet beschikbaar zijn, en kunnen we dat helaas ook niet aankondigen.
Reputatie 7
Wat betreft de laatste alinea: die snelheid is nét per begin juli verhoogt van 80/8 naar 100/10. Voor juli volgend jaar is er m.i. geen verhoging IN het abonnement te verwachten.
Je kunt wel losse verhogingen nemen. 200/20 (indien leverbaar) en (voor glas) 200/200 en 500/500.

Reageer