Beantwoord

Overzicht mijnkpn doet het al enige tijd niet

  • 18 October 2019
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik wil mijn mb’s delen, maar kom al enige tijd niet op ‘mijnkpn overzicht’.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 October 2019, 13:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Wendy van den Hoeven, goed dat je aan de bel trekt! Hoe ga je naar je overzicht? Het beste kan je dat via de browser (Internet Explorer of Mozilla) proberen. Als het daar niet lukt, probeer dan om het product te ontkoppelen en weer opnieuw te koppelen. Als het dan in de browser allemaal werkt, kan je het ook in de app opnieuw proberen. Wil je me je bevindingen laten weten?

Beste Marcia, Inmiddels is het gelukt.

Reputatie 7
Badge +30

Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten!