Beantwoord

Persoonlijke omgeving na dag nog niet beschikbaar

  • 12 October 2019
  • 2 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik heb gister mijn abonnement verlengd en daarbij een telefoon in mijn abonnement genomen.
hier wel gister de bevestigingsmail van gehad maar nog steeds kan ik niet in mijn bestelling komen.

Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door Susan_ 15 October 2019, 20:58

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Mike1997, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Helaas zijn er wat problemen met de pagina om je bestelling te volgen. Geadviseerd wordt om een andere internetbrowser te gebruiken. Werkt dat niet, om het dan later nog een keer te proberen.. We werken er hard aan om de pagina weer up-and-running te krijgen!

Reputatie 7
Badge +21

@Mike1997, als ik nog iets voor je kan betekenen of iets moet opzoeken hoor ik het graag!

Reageer