Beantwoord

Persoonlijke omgeving na een middag nog niet beschikbaar

  • 11 January 2020
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo,

 

na meer dan een dag is mijn bestelling nog steeds niet zichtbaar 😞 kunnen jullie dit oplossen?
 

mvg,

Rudy

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 13 January 2020, 10:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hey Rudy, welkom op het forum! Wil je jouw forumprofiel invullen en het hier even laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik ernaar voor je.

Ik heb de gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Rudy. Ik zie geen orders onder het klantnummer dat je hebt ingevuld. Er zijn nog aanvullende abonnementen op jouw adres, maar ook daar zie ik niet direct iets. Gaat het echt om het klantnummer dat je in het profiel hebt staan? Zou je dan nog, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ het ordernummer willen vermelden? Dan kan ik ook nog even in andere systemen kijken. Wanneer had je besteld, de 9e?

Ik kan nu wel de status zien, het gaat om bestelnummer ***

Hoelang duurd het normaal nog voordat ik de simkaart krijg en het abonnement kan gebruiken?

 

Gr.

Rudy

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Rudy. Ik heb de bestelling aan onze kant inmiddels ook gevonden. Hij is met iets vertraging verwerkt waardoor de bestelling gisteren actief is geworden. De simkaart zal, naar verwachting, vandaag verzonden worden. Dan heb je hem morgen in huis. Je krijgt een e-mail, en de bestelomgeving zal veranderen, zodra de kaart verzonden is.

Ok. Bedankt voor het uitzoeken, ik heb ondertussen een mailtje gehad.

 

Mvg,

Rudy