Beantwoord

Persoonsgegevens aanpassen

  • 10 February 2020
  • 4 reacties
  • 559 keer bekeken

Ik ben vandaag in de KPN winkel geweest om een nieuwe telefoon te kopen. Toen mijn gegevens er bij werden gezocht zag ik dat er een oud emailadres vermeldt stond. Dit is toen gelijk aangepast en nu correct. Echter toen ik zojuist in "mijn KPN” ging kijken zag ik dat mijn naam in het profiel van het KPN ID correct vermeldt staat, maar dat in de  PERSOONS EN BETAALGEGEVENS mijn naam verkeerd staat. Ik probeer dit aan te passen/ te wijzigen, maar ik kan daar alleen het adres wijzigen en niet de naam?? Klopt het dat ik dit niet zelf kan wijzigen?

icon

Beste antwoord door van Bavel 11 February 2020, 09:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @van Bavel , een naamswijziging houdt theoretisch een contractovername in door een andere partij, dit moet KPN voor je oplossen, even bellen, weer langs de KPN winkel gaan of de reactie van een moderator afwachten.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Van Bavel, welkom! Dit klopt inderdaad. Je contract is persoonsgebonden, dus je kunt de naam niet zelf aanpassen. Ik kan je hier echter wel mee helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Je mag dan in het veld ‘persoonlijke opmerking’ aangeven wat er niet klopt aan de naam. 

 

Als de boel echt op een andere naam gezet moet worden, dan is het contractsovername. Als het gaat om corrigeren van type/spelfouten of een naamsaanpassing als gevolg van trouwen of scheiden hoeft dit niet.

Hoi Van Bavel, welkom! Dit klopt inderdaad. Je contract is persoonsgebonden, dus je kunt de naam niet zelf aanpassen. Ik kan je hier echter wel mee helpen. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en laat hier even weten als je dat gedaan hebt. Je mag dan in het veld ‘persoonlijke opmerking’ aangeven wat er niet klopt aan de naam. 

 

Als de boel echt op een andere naam gezet moet worden, dan is het contractsovername. Als het gaat om corrigeren van type/spelfouten of een naamsaanpassing als gevolg van trouwen of scheiden hoeft dit niet.

 

Bedankt voor de reacties. Ik heb gisteravond nog gebeld met het 0800 nummer en e.e.a. is reeds aangepast

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, van Bavel, dank dat je dit nog even laat weten :)