Vraag

pincode reset

  • 27 September 2020
  • 8 reacties
  • 145 keer bekeken

als ik de laatse 3 cijfers van mijn rekeningnummer invoer bij het reseten van mijn pincode wordt er gezegd dat de controle is mislukt, terwijl het wel de goeie cijfers zijn. en op een andere manier kan ik niet op mijn pincode komen dus vandaar deze vraag.


8 reacties

Reputatie 5
Badge +10

Hoi @jort.h

Welkom op het KPN Forum. Ik mis even wat context, gaat het om de pincode van interactieve tv? Je wilt deze opnieuw instellen, maar dit lukt niet? Of bedoel je wat anders, zo ja, wat? 

Als het nog niet gelukt is en je hebt ook nog geen opheldering waarom dit niet lukt, kun je dan je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik wat ik hierin voor je kan betekenen. 

Hallo heine,

Ja het spijt me. Het had inderdaad wat specifieker gekunt. Ik wil graag inlogge in fox sports go met mijn kpn account. Ik moet dan inloggen met mijn abonneenummer en pincode. Alleen weet ik die niet. En als ik dan mijn pincode wil resette en ik de laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer in moet voere herkent kpn mijn nummer niet en kan ik dus niet verder.

Mvg jort

Reputatie 5
Badge +10

Geen probleem, bedankt voor je toelichting. Ik zie echter nog geen gegevens in je Forumprofiel, waardoor ik je hier nog niet verder mee heb kunnen helpen. Kun je je gegevens invullen in je Forumprofiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij de laatste 3 cijfers van je IBAN bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden? Alvast bedankt. 

Reputatie 5
Badge +10

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Hallo heine, ik heb de forum ingevuld.

Gr. Jort

Reputatie 7
Badge +17

Hi @jort.h! Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik reageer even, want Heine is een aantal dagen afwezig. De laatste drie cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer komen niet overheen met wat jij in je profiel hebt ingevuld. Althans, je hebt het bankrekeningnummer en het klantnummer van je mobiele abonnement ingevuld. Om je pincode te resetten, heb je de abonnementsgegevens nodig van het Internet & TV thuis abonnement. 
 

Hey lisa, hoe kom ik dan aan die abonnementgegevens?

Reputatie 7
Badge +17

@jort.h Vragen aan de contractant!:grinning: De eigenaar van het abonnement kan alle gegevens bij ons opvragen, mocht hij/zij die kwijt zijn. 

 

Reageer