Beantwoord

Postadres wijzigen

  • 10 April 2019
  • 2 reacties
  • 1604 keer bekeken

Hallo, hoe kan ik in mijnKPN het postadres wijzigen? Let op, het leveringsadres van KPN TV en internet moet dus hetzelfde blijven, alleen het postadres waar de papieren facturen heen worden gezonden wil ik wijzigen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 11 April 2019, 14:15

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Paulieke. Welkom op het forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Het is helaas niet mogelijk om het contactadres te wijzigen. Als je een papierenfactuur ontvangt, dan wordt deze factuur altijd naar het aansluitadres verstuurd. Het is wel mogelijk om het contact e-mailadres te wijzigen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je het e-mailadres kan wijzigen. Mocht je er niet uitkomen, dan zou ik je willen vragen om je gegevens achter te laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik het voor je wijzigen. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer