Beantwoord

Prijs gewonnen met Mb's delen

• 11 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 178 keer bekeken

Kreeg op dinsdag 3 oktober jl bericht per sms dat ik een prijs had gewonnen met mbs s delen nu zou ik gebeld worden maar jullie bellen met afgeschermd nummers en die zijn geblokkeerd op mijn telefoon waaom melden jullie je niet per sms dat de winnaar contract met jullie op moet nemen dat is wel zo eerlijk

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid, topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Erik_ 24 oktober 2017, 14:36

Na privécontact heb ik dit uitgezet bij de mensen die over de prijzen gaan. Jack laat weten dat hij inmiddels contact met hen heeft gehad en dat het allemaal goed is gekomen 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hey Jack, welkom op het forum! Wat leuk dat je een prijs gewonnen hebt 🙂 De afhandeling van de prijzen en aanverwante zaken rondom MB's delen wordt door apart clubje mensen afgehandeld. Zij hebben geen regulier bereikbaarheidsnummer. Daarom nemen ze met afgeschermd nummer contact op. Een andere manier is er helaas niet. Ik begrijp dat je liever niet anoniem gebeld wordt en het daarom geblokkeerd hebt staan. Is het een optie om, als aangekondigd is dat er contact wordt opgenomen, je dan tijdelijk de blokkade uitzet? Heb je inmiddels wel contact kunnen krijgen over de prijs?
Nee ik heb nog steeds niets gehoord.
Het is toch raar je ook als je auto rijd kan je niet opnemen en terug bellen gaat ook niet. Denk dat ik maar geen mb s meer over maak
Reputatie 7
Badge +27
Jammer te horen dat contact nog niet gelukt is, Jack. In dat geval kijk ik graag voor je of ik contact kan krijgen met de juiste mensen. Reageer op mijn privébericht dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +27
Na privécontact heb ik dit uitgezet bij de mensen die over de prijzen gaan. Jack laat weten dat hij inmiddels contact met hen heeft gehad en dat het allemaal goed is gekomen 🙂

Reageer