Beantwoord

Privacy instellingen MijnKPN

  • 9 February 2020
  • 5 reacties
  • 200 keer bekeken

Goedemorgen, vandaag de kpnapp geïnstalleerd ivm overgang telfort naar kpn. In de toelichting staat vermeld dat ik bij mijn instellingen/privacy het eea kan instellen, maar in de app vindt je die locatie niet want je kunt instellingen wel vinden maar kopje privacy is niet aanwezig dus weinig instel mogelijkheden.

vraag is nu waar ik mijn privacy wel kan instellen

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Nadia 12 February 2020, 10:30

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Hendrik62  op een PC/Laptop kun je een KPN ID aanmaken en daar alles instellen en zien wat je op een app niet kan zien en instellen.

Als je geen PC/Laptop hebt dan op je telefoon via de webbrowser i.p.v. de app.

Dat is niet wat er in de gebruiksvoorwaarden staat want het zou in de app mogelijk moeten zijn maar ik ga eens kijken.

 

Reputatie 7

Hey @Hendrik62, welkom op het KPN forum. Goede vraag. Vooralsnog is het niet mogelijk om via de MijnKPN app de privacy instellingen aan te passen. Helaas. Kan ik iets voor je aanpassen / bewerken?

Hai @Nadia 

bedankt voor je vraag en zeker mag je wel iets voor mij instellen, namelijk 100% privacy aanvinken dus geen enkele doorlink naar welk ander bedrijf, reclame of ander doeleinde.

verder zou het KPN zieren als ze de gebruikersvoorwaarden aan zou passen aan de stand van zaken, men geeft nu een beeld wat niet juist is maar men moet wel akkoord geven wil men gebruik maken van of te wel men geeft geen goede gebruikersvoorwaarden.

 

Reputatie 7

Dan ga ik dat voor je in orde maken, @Hendrik62 :)
Zou je daarvoor je forumprofiel willen aanvullen met je gegevens? postcode + huisnummer, naam contractant en klantnummer is voldoende. Dan kan ik het in je klantdossier aanpassen. 

Verder zou het KPN zieren als ze de gebruikersvoorwaarden aan zou passen aan de stand van zaken, men geeft nu een beeld wat niet juist is maar men moet wel akkoord geven wil men gebruik maken van of te wel men geeft geen goede gebruikersvoorwaarden.

Jammer om te lezen dat er iets niet klopt in de gebruikersvoorwaarden. Ik ga dit laten onderzoeken. Bedankt voor je melding.

Reageer